۱
plusresetminus
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۹

پلی استیشن 5 با یک دوربین و هدفون سه بعدی عرضه می‌شود

ایتنا - بالاخره سونی از لوازم جانبی مرتبط با پلی‌استیشن 5 رونمایی کرد اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای آن‌ها از سوی این کمپانی مشخص نشده است.
پلی استیشن 5 با یک دوربین و هدفون سه بعدی عرضه می‌شود
بالاخره سونی از لوازم جانبی مرتبط با پلی‌استیشن 5 رونمایی کرد اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای آن‌ها از سوی این کمپانی مشخص نشده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، پلی‌استیشن 5 سونی به‌تنهایی عرضه نخواهد شد و لوازم جانبی رسمی‌ای با به همراه آن برای کاربران علاقه‌مند ارائه خواهد شد. یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی یادشده دوربین اچ.دی ویژه‌ای است که مانند پلی‌استیشن 4 به‌صورت دوگانه با کیفیت 1080p عرضه می‌شود.
 
کاربران این دوربین ویژه هنوز مشخص نیست اما برخی از کارشناسان بر این باورند که از این دوربین ویژه برای نمایش تصویر شما به هنگام انجام بازی‌های آنلاین استفاده می‌شود اما احتمال دارد که بتوان از آن برای واقعیت مجازی یا سازی فعالیت‌های نیازمند به ثبت حرکات بدنی استفاده کرد.
 
 
 
همچنین یک هدست سه‌بعدی نیز به همراه پلی‌استیشن 5 ارائه می‌شود که می‌توان از طریق آن به صدای سه‌بعدی گوش داد. علاوه بر این میکروفون این هدست‌ها دارای قابلیتی برای لغو سروصدای محیط است. همچنین یک کنترل‌کننده چندرسانه‌ای نیز برای کاربرانی که از پلی‌استیشن خود به‌عنوان یک پخش‌کننده چندرسانه‌ای استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است. همچنین یک دستگاه شارژ DualSense می‌تواند دودسته بازی این کنسول را بدون نیاز به کابل و به‌صورت بی‌سیم شارژ کند.
 
سونی هنوز قیمت و زمان عرضه این وسایل جانبی را مشخص نکرده است اما احتمالا حداقل یکی از این ابزار برای عرضه در تعطیلات پیش رو آماده باشد. علاوه بر این لوازم جانبی اول‌شخص به‌ندرت ارزان هستند و معمولاً با قیمت هنگفتی به دست مخاطبان می‌رسند.
 
کد مطلب: 61236
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام