۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱

تولید انبوه خودروی Semi در تسلا به ‌زودی آغاز خواهد شد

ایتنا- ایلان ماسک در قالب ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرده است که برای تولید انبوه خودروی سنگین و برقی تسلا Semi آماده شوند.
تولید انبوه خودروی Semi در تسلا به ‌زودی آغاز خواهد شد
ایلان ماسک در قالب ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرده است که برای تولید انبوه خودروی سنگین و برقی تسلا Semi آماده شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، ایلان ماسک سال‌ها در رابطه با خودروی برقی بزرگی که برای جابه‌جایی بار طراحی شده بود تبلیغ می‌کرد و هم‌اکنون او در ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرده است که زمان آن فرارسیده که این خودرو برای تولید انبوه آماده شود.
 
ماسک در نامه‌ای غیررسمی اظهار کرده است که :« زمان آن فرارسیده که نهایت تلاش خود را بکنیم و تسلا Semi را به تولید انبوه برسانید. این خودرو تاکنون تنها به‌صورت محدود تولید شده است و همین امر موجب شده است که بتوانیم جنبه‌های بسیاری از طراحی آن را بهبود ببخشیم.»
 
 
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده در این ایمیل، تولید باتری و پیشرانه این خودرو که تسلا Semi نام دارد در کارخانه بزرگ تسلا در نوادا تولید خواهد شد و سایر بخش‌های دیگر این خودرو در ایالت‌های دیگر ساخته می‌شود. بااین‌حال او در رابطه با اینکه کدام ایالت‌ها به کار تولید این خودرو می‌پردازند و از چه زمانی آغاز به کار می‌کنند حرفی نزد.
 
تسلا در ابتدای سال جاری میلادی اعلام کرد که خودروی Semi به‌جای سال 2019 در سال 2021 عرضه خواهد شد و آغاز به کار تولید انبوه این خودرو با تاریخ اعلام شده همخوانی دارد. صرف‌نظر از زمان عرضه تسلا Semi می‌توان گفت که این خودرو با رقبای سرسختی نظیر کمپانی نیکولا روبرو خواهد شد که به تولید خودروهای سنگین هیبریدی و برقی می‌پردازد.
 
گزارش‌های رویترز حاکی از آن است که ایمیل ماسک بلافاصله بعد از آغاز فروش خودروی NASDAQ و در پی آن دو برابر شدن قیمت سهام کمپانی نیکولا ارسال شده است. البته کمپانی‌های دیگری نظیر Daimler و Cummins نیز به تولید خودروهای برقی سنگین می‌پردازند و ازاین‌جهت می‌توانند رقیبی بزرگ برای تسلا باشند.
 
کد مطلب: 61221
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام