۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

تاشوی جان‌سخت سامسونگ در راه است!

ایتنا - منابع نزدیک به سامسونگ خبرهای تازه‌ای را در مورد گوشی تاشوی جدید این شرکت موسوم به گلکسی فولد ۲ منتشر کرده و از تجهیز آن به شیشه‌ای قدرتمندتر خبر داده‌اند.
تاشوی جان‌سخت سامسونگ در راه است!


اگر چه در حال حاضر توجه اکثر مردم متوجه عرضه گوشی گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ است، اما این شرکت بی سروصدا در حال تلاش برای تولید گوشی تاشوی جدیدی به نام گلکسی فولد ۲ است.

به گزارش ایتنا از مهر، در این گوشی از نسل جدیدی از شیشه‌های نمایشگر موسوم به یو تی جی استفاده شده که در عین استحکام بالا بسیار نازک و باریک هم هستند و مدل ساده‌تری از آنها در گوشی گلکسی زد فیلیپ که در ابتدای سال جاری میلادی عرضه شد، نصب گردیده بود.

در نمایشگر اولین گوشی گلکسی فولد از نوعی ماده پلی میدی پلاستیک مانند استفاده شده بود که به افزایش انعطاف این گوشی کمک می‌کرد. اما ماده یادشده در برابر خم شدن‌های مکرر آسیب پذیر بود و لذا سامسونگ به استفاده از فناوری بهتر یو.تی.جی روی آورد که تکمیل آن با همکاری شرکت آلمانی Schott ممکن شد.

هزینه بالای تولید شیشه‌های یو.تی.جی احتمالاً باعث افزایش مجدد قیمت گوشی گلکسی فولد ۲ می‌شود. گوشی یادشده که به طور قطع بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد سال آینده میلادی به بازار می‌آید.
کد مطلب: 61184
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام