۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴

افزایش درآمد تولیدکنندگان لپ‌تاپ با دورکاری

ایتنا - با توجه به شیوع گسترده کرونا که منجر به دورکاری کارمندان شد، انتظار می‌رود که فروش لپ‌تاپ و رایانه های شخصی تا پایان سال جاری میلادی و با تمدید دورکاری کارکنان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
افزایش درآمد تولیدکنندگان لپ‌تاپ با دورکاری

شرکت لنوو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ و رایانه شخصی به تازگی برآورد کرده که تحت تاثیر تمدید دورکاری کارمندان در کشورهای مختلف جهان رشد قابل توجهی را در درآمدزایی و سودآوری خود تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، یانگ یوانکینگ، مدیر عامل شرکت چینی لنوو که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی و لپ تاپ در جهان به شمار می‌رود، در گفت‌وگویی با گزارشگر رویترز خاطرنشان کرده است: با توجه به شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا که منجر به دورکاری کارمندان و پرسنل شرکت‌های مختلف فعال در کشورهای جهان شد، انتظار می رود که فروش لپ تاپ رایانه های شخصی و سایر دستگاه های الکترونیکی و هوشمند تا پایان سال جاری میلادی و با تمدید دورکاری کارکنان به میزان قابل توجهی افزایش یابد که این امر موجب خواهد شد سودآوری و درآمدزایی سالانه لنوو رشد قابل توجهی را تجربه کند.

وی همچنین در ادامه اظهارات خود برآورد کرد که صنعت و بازارهای جهانی فروش لپ‌تاپ و رایانه های شخصی تا ۲۳ سال آینده ۲۵ الی ۳۰ درصد رشد خواهد کرد.

وی همچنین به رویترز اعلام کرده است: ما بعد از تعطیلی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا، خطوط تولید کارخانه‌های خود را در چین صد درصد از سر گرفته ایم و با تمام ظرفیت خود به تولید پرداخته ایم.

طبق گزارش موسسه تحقیقاتی گارتنر در ماه گذشته، فروش و عرضه جهانی رایانه‌های شخصی تحت تاثیر پاندمی کرونا در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۱۲.۳ درصد کاهش یافته که بیشترین افت از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون به شمار می‌رود.

طبق این گزارش سهم لنوو از فروش رایانه‌های شخصی در بازارهای جهانی در نخستین فصل از سال جاری میلادی ۲۴.۴ درصد بوده که از رقبای دیرینه خود همچون HP و Dell که به ترتیب سهم ۲۱.۵ درصد و ۱۹.۷ درصدی را به خود اختصاص داده‌اند، سبقت گرفته است.

عملکرد بالاتر از انتظار شرکت لنوو موجب رشد ۵ درصدی ارزش سهام این شرکت چینی در معاملات روز چهارشنبه شد.
کد مطلب: 60992
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام