۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

نسخه ویژه‌‌ای از آیفون SE برای مبارزه با کرونا

ایتنا- اپل تصمیم گرفته است در طی اقدامی بشردوستانه بخشی از درآمد حاصل از فروش آیفون SE قرمزرنگ را به مبارزه با کرونا اختصاص بدهد.
نسخه ویژه‌‌ای از آیفون SE برای مبارزه با کرونا
اپل تصمیم گرفته است در طی اقدامی بشردوستانه بخشی از درآمد حاصل از فروش آیفون SE قرمزرنگ را به مبارزه با کرونا اختصاص بدهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از cnet، آیفون SE 399 دلاری جدید اپل از روز جمعه پیش‌فروش خواهد شد و بخشی از فروش رنگ قرمز این همراه هوشمند برای مقابله با کرونا هزینه خواهد شد.
 
اپل تصمیم گرفته است که در همکاری با Red بخشی از فروش دستگاه‌های Product Red این نسخه از آیفون‌ها را برای مبارزه با کووید-19 اهدا کند. وب‌سایت اپل در این رابطه توضیح داده است که این اقدام پشتیبانی بسیار مهمی در سیستم‌های سلامت که بااین‌همه‌گیری تهدید شده‌اند فراهم می‌آورد و در عوض به ادامه برنامه‌های حیاتی مرتبط با اچ آی وی در آفریقا کمک می‌کند. محصولات دیگر اپل که در مدل‌های Product Red عرضه شده‌اند آیفون 11، آیفون XR و لوازم جانبی دیگر از قبیل قاب‌های تلفن همراه و بندهای ساعت هوشمند هستند.
 
 
 
کووید-19 به‌عنوان بیماری تنفسی ایجادشده توسط ویروس کرونا به‌سرعت در جهان شیوع پیدا کرد. سازمان جهانی بهداشت در 11 مارس این بیماری را در مرحله همه‌گیری جهانی اعلام کرد. هم‌اکنون 2 میلیون نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند و به‌تنهایی 600 هزار نفر از آن‌ها در ایالات‌متحده قرار دارند.
 
اپل تاکنون کارهای زیادی برای مبارزه با این بیماری انجام داده است. برای مثال به تولید و توضیح محافظت صورت برای کارهای پزشکی پرداخته است و نیز در همکار با لئوناردو دیکاپریو و لورن پاول جابر گروه America's Food Fund را راه‌اندازی کرده است. این گروه جدید با هدف جمع‌آوری کمک مالی برای تأمین خوراک آسیب‌پذیرترین اقشار ایالت متحده که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرارگرفته‌اند، ایجادشده است.
 
اپل همچنین با گوگل برای ساخت ابزار ردیابی کروناویروس برای دستگاه‌های iOS و اندروید همکاری داشته است. این ابزار به فناوری رادیویی بلوتوث متکی هستند و از این طریق با در ارتباط نگه‌داشتن تلفن‌های همراه با یکدیگر، در صورت نزدیک شدن کاربر به فردی مبتلابه ویروس کرونا به او هشدار می‌دهند.
 
کد مطلب: 60636
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام