کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نرم ‌افزار IGTV اینستاگرام به ‌روزرسانی شد

سايت خبری ايتنا , 28 فروردين 1399 ساعت 9:02

ایتنا- اینستاگرام با عرضه نسخه جدید نرم‌افزار مستقل IGTV امیدوار است که بتواند کاربران را مجاب کند که به این نرم‌افزار شانس دوباره بدهند.


اینستاگرام با عرضه نسخه جدید نرم‌افزار مستقل IGTV امیدوار است که بتواند کاربران را مجاب کند که به این نرم‌افزار شانس دوباره بدهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، در حال حاضر می‌توان با اطمینان اعلام کرد که IGTV به آن فرمت ویدئویی انقلابی مورد انتظار اینستاگرام در زمان عرضه‌اش در سال 2018 تبدیل نشد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد ندارد تا از خیر این ویژگی نه‌چندان موفق بگذرد و به‌تازگی نسخه جدیدی از نرم‌افزار مستقل IGTV را برای کاربران عرضه کرده است که تأکید بیشتری روی تولیدکنندگان محتوا دارد.
 
زمانی که شما برای اولین بار این نرم‌افزار را باز می‌کنید، اصلی‌ترین تغییری که به چشمتان می‌آید وجود سه دکمه جدید در نوار موجود در قسمت پایینی رابط کاربری آن است. این کمپانی در این رابطه اعلام کرده است که صفحه اصلی این نرم‌افزار را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که محتوا گذاران را بر اساس سلیقه احتمالی کاربر برای او به نمایش دربیاورد.
 

 
 
این نرم‌افزار به‌روز شده مانند اینستاگرام دارای سربرگی به نام " Discover " است که ویدیوهای محتوا گذاران برتر در آنجا نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است که نسخه قبلی نرم‌افزار IGTV بیشتر محتوای افرادی که کاربر فالو کرده بود را به همراه محبوب‌ترین‌های این پلتفرم نشان می‌داد.
 
از قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار آن است که کاربران مانند گذشته می‌توانند ویدیوهای IGTV خود را در قسمت استوری ها به اشتراک بگذارند و پیش‌نمایشی 15 ثانیه‌ای از ویدیو برای فالوور ها نمایش داده می‌شود. احتمالا هدف از انجام این کار تشویق مردم به مشاهده ویدیو کامل است. همچنین قابلیت ضبط ویدیوی بدون دخالت دست نیز برای آسان‌تر کردن فرایند ساخت ویدیو در این نرم‌افزار در نظر گرفته شده است.
 


کد مطلب: 60619

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60619/نرم-افزار-igtv-اینستاگرام-روزرسانی

ايتنا
  https://www.itna.ir