۰
plusresetminus
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳

اپراتور AT&T به پزشکان و پرستارها سه ماه خدمات تلفنی رایگان ارائه می‌کند

ایتنا - AT&T اعلام کرده است که سرویس موبایل رایگان بر روی شبکه FirstNet خود، برای امدادگران شرایط اضطراری (first responders)، در اختیار پزشکان و پرستاران قرار می‌دهد. این دوره رایگان سه ماه به طول خواهد انجامید.
اپراتور AT&T به پزشکان و پرستارها سه ماه خدمات تلفنی رایگان ارائه می‌کند

AT&T اعلام کرده است که سرویس موبایل رایگان بر روی شبکه FirstNet خود، برای امدادگران شرایط اضطراری (first responders)، در اختیار پزشکان و پرستاران قرار می‌دهد. این دوره رایگان سه ماه به طول خواهد انجامید و، بنا بر اعلام AT&T، در ایالات متحده قابل دسترسی خواهد بود؛ این اپراتور مخابراتی اخیرا هم یک طرح تخفیفی 15 دلار در ماه را برای مشتریانی که از رکود اقتصادی متاثر شده‌اند ارائه نمود. این دوره رایگان برای مشتریان جدید AT&T از 13 آوریل قابل استفاده شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، «مدیریت شبکه امدادگران شرایط اضطراری» با همکاری AT&T شبکه‌ای به نام FirstNet را ایجاد نمود، که برای امدادگران شرایط اضطراری رزرو شده است. AT&T اعلام کرد که پرستاران و پزشکان از امروز می‌توانند سه ماه رایگان خدمات را بر روی FirstNet دریافت کنند.
 
این امکان به صورت یک اعتبار سرویس اتوماتیک بر روی تبلت و اسمارتفونهای برای پزشکان و پرستارانی که هم‌اکنون در حال استفاده از طرح FirstNet Mobile Responder هستند افزوده می‌شود.
 

این اپراتور مخابراتی اعلام نموده است که مشترکان جدید نیز قادر به بهره‌مندی از این اعتبار هستند، و همچنین اعلام کرد که به این مشتریان یک اعتبار فعالسازی 200 دلاری خواهد داد اگر یک گوشی FirstNet Ready را بر روی یک طرح Responder فعال کنند. شبکه FirstNet برخی طرحها را در اختیار امدادگران شرایط اضطراری قرار خواهد داد که نمی‌توانند از شبکه‌های عمومی به دست بیاورند، از جمله چیزهایی مانند سرویس همیشه روشن و اپهای ایمنی عمومی تست‌شده.  
 
این طرح جدید به طرح پیش‌پرداختی 15 دلار در ماه که توسط Cricket and AT&T Prepaid در اواخر مارس معرفی شد اضافه می‌شود. تحت این طرح مشتریان می‌توانند 2GB دیتای پرسرعت و همچنین تماس و پیامهای متنی نامحدود، با نرخی پایین، دریافت کنند. این طرح موقتی است و برای کمک به مشتریانی طراحی شده است که به خاطر شیوع کرونا و قرنطینه متحمل زیان اقتصادی شده‌اند.
 
 
کد مطلب: 60611
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام