۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷

ساخت یک فضاپیمای ویژه برای ارسال اینترنت از فضا

ایتنا- شرکت آلفابت به تازگی برنامه ویژه‌ای برای ارسال یک فضاپیمای ویژه به فضا در نظر گرفته است که قرار است اینترنت را از محیط خارج از زمین برای سیاره ما تامین کند.
ساخت یک فضاپیمای ویژه برای ارسال اینترنت از فضا
شرکت آلفابت به تازگی برنامه ویژه‌ای برای ارسال یک فضاپیمای ویژه به فضا در نظر گرفته است که قرار است اینترنت را از محیط خارج از زمین برای سیاره ما تامین کند.
 
به‌ گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، در حقیقت این فضاپیما قرار است تا از ساختار بالون‌های اینترنتی لون الهام گرفته و به ارائه خدماتی جدید در رده ارائه اتصال پایدار به شبکه اینترنت مشغول شود.
 
سیستم جدید آلفابت، HAWK30 نام دارد که قرار است تا به یک برج مخابراتی در سطح خارج از جو تبدیل شده و امکانات ارتباطی ویژه‌ای را برای این منطقه مهیا سازد.
 
 ساخت یک فضاپیمای ویژه برای ارسال اینترنت از فضا
 
با این حال نباید فکر کیند که اعماق فضا قرار است تا توسط HAWK30 با خدمات اینترنت نیرومند روبرو شوند بلکه این دستگاه بیشتر برای ارتباط با زمینه و زیرساخت‌های موجود روی سیاره ما طراحی شده است.
 
به نوعی می‌توان گفت که HAWK30 قرار است تا نسلی جدید و جایگزینی مناسب برای بالون‌های لون باشد که هدف اصلی آن ارائه اینترنت بهتر از سطح فضا به سوی زمین خواهد بود.
 
با این حال ممکن است در سال 2020 شاهد رخ دادن این موضوع نباشیم زیرا برنامه آلفابت برای HAWK30 هنوز به صورت قطعی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی نشده است.
 
کد مطلب: 59880
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
سی ساله گاه میگن: ماهواره از فضا (رسیور بدون دیش)
گاه میگن: اینترنت از هوا (نت بدون اسکناس)
ما موندیم و یه دنیا آرزوی طول و دراز
و آخر سر با التماس: تو رو خدا گلوی این‌ترنت مادر مُرده رو اینقدر فشار نده!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام