۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳

اوبر حساب کاربران مکزیکی را به دلیل کرونا تعلیق کرد

ایتنا - شعبه اوبر در مکزیک حساب‌های ۲۴۰ کاربر خدمات خود را به علت نگرانی از ابتلای آنها به ویروس کرونا تعطیل کرد.
اوبر حساب کاربران مکزیکی را به دلیل کرونا تعلیق کرد


شعبه اوبر در مکزیک حساب‌های ۲۴۰ کاربر خدمات خود را به علت نگرانی از ابتلای آنها به ویروس کرونا تعطیل کرد. این کاربران از خودروهای دو راننده اوبر استفاده کرده بودند که آنها با افرادی با احتمال ابتلاء به ویروس کرونا در تماس بودند.

به گزارش ایتنا از مهر، افراد یادشده فعلاً امکان استفاده از خدمات اوبر را نخواهند داشت تا اطمینان کسب شود آنها به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند. در مورد رانندگان مشکوک هم همین تصمیم اتخاذ شده است.

به گزارش ایتنا از مهر، ماهیت ویروس کرونا در حال حاضر هنوز ناشناخته است و دانشمندان هشدار داده اند که ویروس یادشده می‌تواند تا دو هفته خود را مخفی کند و بدون ایجاد بیماری در فرد ناقل او را به عامل انتشار ویروس به دیگران مبدل کند. از همین رو مقررات سختگیرانه‌ای در مورد افرادی که با مبتلایان به کرونا تماس داشته اند، وضع شده است.

اوبر برای بررسی شرایط افراد مشکوک به ابتلاء به کرونا در این کشور در حال همکاری با مقامات محلی است. بیشترین نگرانی در مورد راننده‌ای است که یک فرد مبتلا به کرونا را که از لس آنجلس به مکزیک آمده بود، به مقصد رسانده است. تا به حال علائم ابتلاء به کرونا در هیچ یک از افراد یادشده مشاهده نشده است.
کد مطلب: 59771
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام