کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساخت دستیار هوشمند خودرو توسط ال‌ جی

5 بهمن 1398 ساعت 13:27

ایتنا- کمپانی ال‌جی در همکاری با شرکت تولید نرم‌افزارهای خودرو سرنس دستیار هوشمند ویژه‌ای را برای استفاده در خودروها ایجاد کرده است.


کمپانی ال‌جی در همکاری با شرکت تولید نرم‌افزارهای خودرو سرنس دستیار هوشمند ویژه‌ای را برای استفاده در خودروها ایجاد کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی از دستیار هوشمند درون خودرویی هوندا بود.
هم‌اکنون ال‌جی نیز سعی کرده است تا نقش خود را در دنیای خودروسازی ایفا کند و در همکاری با کمپانی نرم‌افزار اتومبیل سرنس (Cerence) به ساخت یک پلتفرم خودرو متصل بپردازد.
 
کمپانی سرنس که اخیراً از کمپانی Nuance Communications جدا شده است به‌تازگی دستیار هوشمند ساخته است که می‌توان از آن در خودروها استفاده کرد.
ال‌جی این دستیار هوشمند را در سیستم‌های سرگرمی خودرو خود به‌عنوان بخشی از نرم‌افزار webOS Auto قرار خواهد داد.
 

 
 
سیستم webOS Auto درواقع نرم‌افزاری لینوکسی با قابلیت‌های خودرو نظیر توانایی جمع‌آوری اطلاعات وسایل نقلیه، تاریخچه مسیریابی و بارگذاری آن در سرویس‌های ابری است.
کاربران با افزوده شدن این دستیار هوشمند می‌توانند قابلیت‌های خودرو، مسیریابی و پخش چندرسانه‌ای را با دستور صوتی کنترل کنند.
 
همکاری میان ال‌جی و سرنس با هدف ساخت سیستم نرم‌افزاری ویژه‌ای انجام شده است که برای تولیدکنندگان دیگر نیز قابل‌استفاده است و آنها می‌توانند این دستیار هوشمند را در وسایل نقلیه خود استفاده کنند.
شرکت حاصل از این همکاری در ایالات کالیفرنیا واقع خواهد بود و در سه ماه اول سال 2020 آغاز به کار خواهد کرد.
 


کد مطلب: 59570

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59570/ساخت-دستیار-هوشمند-خودرو-توسط-ال-جی

ايتنا
  https://www.itna.ir