۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹

سری اول بازی‌های اکس باکس سری اکس با قابلیت اجرا روی اکس باکس وان عرضه می‌شوند

ایتنا- مایکروسافت اعلام کرده است که سری اول بازی‌های عرضه‌شده برای اکس باکس سری اکس را می‌تواند در تمامی دستگاه‌های اکس باکس اجرا کرد.
سری اول بازی‌های اکس باکس سری اکس با قابلیت اجرا روی اکس باکس وان عرضه می‌شوند
مایکروسافت اعلام کرده است که سری اول بازی‌های عرضه‌شده برای اکس باکس سری اکس را می‌تواند در تمامی دستگاه‌های اکس باکس اجرا کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، مت بوتی به‌عنوان مدیر Xbox Game Studios در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازی‌های عرضه‌شده برای اکس باکس سری اکس را می‌توان در تمامی اکس باکس‌ها اجرا کرد و ایده انجام چنین کاری به خاطر این بوده است که به سرمایه‌گذاری ارزشمند کاربران روی خانواده اکس باکس احترام گذاشته شود.
 
البته وقوع این امر چندان دور از ذهن نیست چرا که مایکروسافت بر حمایت خود از سازگاری با نسخه‌های قبلی (همانند سونی با PS5) تأکید کرده است و این کار را قبلا برای بازی‌های Xbox Play Anywhere تکرار کرده و نسخه‌های اولیه بازی‌های آن را برای ویندوز 10 نیز عرضه کرده است.
 
 
این کمپانی پیش‌ازاین تأکید کرده است که یکی از مورد بهترین بازی‌های سازگار با اکس باکس سری اکس، یعنی هیلو اینفینیت روی سری اکس، اکس باکس وان  و ویندوز 10 اجرا خواهد شد و طبق اخبار جدید تمامی بازی‌های اولیه عرضه‌شده برای اکس باکس سری اکس با کنسول‌های دیگر و ویندوز 10 نیز سازگار خواهند بود.
 
اظهارات بوتی نشان از آن دارد که بعد از چند سال تغییری در این زمینه انجام خواهد شد، اما این رویکرد موجب می‌شود که گیمرهای اکس باکس برای مهاجرت به نسخه جدید و گران‌تر این سری از کنسول‌ها زمان کافی داشته باشند.

در ادامه لازم به ذکر است که تاریخ عرضه اکس باکس سری اکس هنوز مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت که این محصول در تعطیلات سال 2020 به بازار عرضه شود.
 
کد مطلب: 59511
برچسب ها: مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام