۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹

خرید و فروش سوله توسط مشاورین املاک صنعت یار

ابعاد سوله ها با توجه به نوع کاربرد با هم فرق می کنند. سازه های  برای پوشش دهانه های بزرگ در ساختمان های صنعتی و کشاورزی از جمله کارخانه ها، انبارها، تعمیرگاه ها، آشیانه هواپیماها، مرغداری، پارکینگ، سالن های ورزشی و خیلی از موارد دیگر کاربرد دارد.
خرید و فروش سوله توسط مشاورین املاک صنعت یار
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



سوله به سازه های فلزی گفته می شود که سقفی شیب دار دارند و براساس محاسبات فنی خاص با شکل های متفاوتی تولید می شوند.
ابعاد سوله ها با توجه به نوع کاربرد با هم فرق می کنند. سازه های  برای پوشش دهانه های بزرگ در ساختمان های صنعتی و کشاورزی از جمله کارخانه ها، انبارها، تعمیرگاه ها، آشیانه هواپیماها، مرغداری، پارکینگ، سالن های ورزشی و خیلی از موارد دیگر کاربرد دارد.

هنگام خرید سوله باید به نوع کاربرد و ابعاد آن جهت مقرون به صرفه بودن توجه نمود. معمولا برای ساخت سوله صنعتی و ساخت سالن های صنعتی قطعاتی را به کار می گیرند که ابعاد متفاوتی دارد و این ابعاد به همراه وزن بستگی به نوع کاربری هر واحد صنعتی دارد که از مهمترین عامل در ساخت سالن های صنعتی می توان به موقعیتی که مکان مورد نظر برای سوله سازی از نظر سرعت وزش باد و بارش برف، دهانه سالن، ارتفاع ستونها و ساخت جرثقیل سقفی در صورت نیاز، اشاره کرد.

اجزای سوله را نام ببرید؟
ستون
ستون وال پست
استرات
سایه بان
بادبند
سگراد
نبشی سینه بند
پیچ ومهره
پرلین
رفتر

در مورد فروش سوله و عوامل موثر بر آن چه می دانید؟
فروش سوله و شرایط قیمت گذاری آن از موارد بسیار مهمی می باشد. عوامل مختلفی بر روی قیمت فروش سوله تاثیرگذار است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:
مهمترین چیز فاکتور کیفیت مواد مورد نیازی است که برای ساخت سوله استفاده می شود و تاثیر زیادی بر قیمت و فروش سوله می گذارد.
برای خرید و یا فروش سوله می توانید به وب سایت صنعت یار مراجعه کنید

 


سوله
در صورتی که کیفیت مواد به کار رفته بالا باشد، به مراتب مقاومت و دوام سوله در حال ساخت هم بیشتر شده و قیمت فروش سوله هم افزایش می یابد.
ابعاد سوله از دیگر موارد حائز اهمیت برای فروش سوله می باشد. فروش سوله و قیمت آن به سایز و ابعاد سوله بستگی دارد. در صورتی که این سایز و ابعاد بزرگتر باشد، طبیعی است که فروش سوله با قیمت بالاتری به عرضه گذاشته شود.
پس نتیجه می گیریم تعیین قیمت سوله بدون در نظر گرفتن این فاکتورهایی که در بالا با آن اشاره شد، امکان پذیر نیست و برای محاسبه آن به نرم افزارهای مخصوصی نیاز می باشد.
سوله های کوچک و سوله های بزرگ
خرید سوله به عنوان یکی از سازه های بسیار جذاب، کاربرد زیادی در مکان های مختلف دارد. ساخت و استقامت بالای سوله ها باعث شده است که مشتریان استقبال زیادی از آن داشته باشند و به خرید سوله بپردازند. سوله را از نظر صنعتی نمی توان با دیگر سازه ها مقایسه کرد، زیرا طراحی آن بسیار تخصصی و دقیق انجام می گیرد و به عنوان یک سوله مورد اطمینان قابلیت استفاده پیدا می کند.
سوله در ابعاد مختلفی تولید می گردد و خرید سوله کوچک مانند سوله بزرگ طرفداران خاص خود را دارد. هر فردی با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید سوله کوچک و سوله بزرگ خواهد کرد. همان طور که می دانید پایتخت نسبت به شهرهای کشور جمعیت بیشتری را در خود جای داده است و بافت سنتی در این شهرها بسیار پایین می باشد و همه منطقه ها را آپارتمان و مجتمع مسکونی در بر گرفته است.
اگر می خواهید سوله خود را بفروشید می توانید به وب سایت صنعت یار مراجعه نمایید

سوله
ممکن است بعضی از افراد برای رهایی از وضعیت آلودگی و دیگر مشکلات، تصمیم بگیرند که در مکان های اطراف و خلوت تری به ساخت مازل خود بپردازند، اما باید بدانند که در این مکان ها بیشتر صنایع و کارخانه های مختلف وجود دارد که صنعتگران برای هرگونه سرمایه گذاری و خرید سوله کوچک و بزرگ به این مناطق روی می آورند.
زمانی که فردی به فکر خرید سوله کوچک و خرید سوله بزرگ می افتد باید به استحکام سازه آن توجه کند. زیرا سوله معمولا به صورت ضد زلزله ساخته می شود و می تواند در مقابل سرعت باد تا حد زیادی مقاومت کند و از آن جایی که روی سطح آن شیارهای زیادی وجود دارد، جریان هوا به صورت یک پوشش عایق عمل می کند.
ساخت و تولید سوله برای برخی از تولیدکنندگان مقرون به صرفه است و برخی دیگر از فعالان اقتصادی برای احداث آن نمی توانند هزینه کنند، پس به فکر اجاره یا خرید سوله کوچک و خرید سوله بزرگ می افتند تا از مزیت های بی شمار سوله ها با هزینه پایین استفاده کنند.
 
 
کد مطلب: 59492
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام