۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶

ممنوعیت ورود به پیام رسان فیس بوک بدون داشتن حساب کاربری

ایتنا- گزارش ها حاکی از آن هستند که کاربرانی که حساب کاربری فیس بوک ندارند از این پس نمی توانند به نرم افزار پیام رسان این کمپانی وارد شوند.
ممنوعیت ورود به پیام رسان فیس بوک بدون داشتن حساب کاربری
گزارش ها حاکی از آن هستند که کاربرانی که حساب کاربری فیس بوک ندارند از این پس نمی توانند به نرم افزار پیام رسان این کمپانی وارد شوند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانی فیس بوک در سال 2015 میلادی به کاربران بالقوه اجازه داد که تنها با استفاده از تلفن همراهشان در پیام رسان این کمپانی ثبت نام کنند.
با این حال هم اکنون بخش Help Center وب سایت فیس بوک اعلام کرده است که: «برای استفاده از پیام رسان نیازمند ساخت حساب کاربری فیس بوک هستید.»
 
کمپانی فیس بوک تغییرات یاد شده را در VentureBeat هم تایید کرده است و به این ناشر اعلام کرده است که: «در حال حاضرشمار زیادی از افرادی که از پیام رسان استفاده می کنند از طریق فیس بوک وارد شده اند.» و این کمپانی با انجام این کار تنها قصد دارد تا فرایند لاگین شدن را آسان‌تر کند.
 
 
سخنگوی فیس بوک نیز اعلام کرده است که این قانون جدید برای افرادی که می‌خواهند برای اولین بار به پیام‌رسان وارد شوند اعمال می شود و کسانی که هم اکنون بدون حساب کاربری از این پیام رسان استفاده می کنند نیاز به انجام کاری ندارند.
با این وجود برخی از کاربران از مشکلات در ورود به سیستم پس از انتقال شکایت داشته‌اند و ظاهراً این برنامه دائما به آنها می‌گوید که حساب آنها محدود شده است.
 
هنوز مشخص نیست که این تصمیم گوگل در رابطه با برنامه‌هایش برای تعاملی کردن محصولات پیام‌رسان تاثیر دارد یا خیر.
لازم به ذکر است که فیس بوک قصد دارد تا با تعاملی کردن پیام‌رسان‌ها به کاربر اجازه می‌دهد که پیام‌هایش را از طریق واتس‌اپ، اینستاگرام و پیام‌رسان انتقال بدهد.
 
کد مطلب: 59373
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام