۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۹

چرا گوگل پیکسل ۴ با مشکل شارژ نشدن مواجه شد؟!

ایتنا - ​​​​​​​تازه ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی‌های جدید گوگل پیکسل ۴ با بسیاری از کابل شارژهای usb شارژ نمی‌شوند.
چرا گوگل پیکسل ۴ با مشکل شارژ نشدن مواجه شد؟!

به نظر می‌رسد که بحث و جنجال‌های پیرامون گوشی‌های هوشمند جدید گوگل پیکسل ۴ در فضای مجازی تمامی نداشته و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، گوشی‌های جدید گوگل پیکسل ۴ با بسیاری از کابل‌های شارژ سریع بانک‌های مجهز به درگاه USB BC ۱.۲ و حتی درگاه‌های استاندارد usb لپ تاپ و رایانه‌های شخصی کاربران شارژ نمی‌شوند.

این بدان معناست که کاربران گوشی‌های مذکور قادر نخواهند بود گوشی خود را با هر شارژر گوشی اندرویدی شارژ کنند، چراکه دستگاه آنها با هر کابل usb سازگاری ندارد.

این در حالی است که پیشتر بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از ظرفیت پایین باتری این گوشی‌های جدید گوگل گلایه کرده بودند.
در واکنش به گلایه‌های جدید کاربران در خصوص شارژ نشدن گوشی‌های پیکسل ۴ گوگل با هر نوع شارژر usb، گروهی از کارشناسان فعال در حوزه فناوری با تعداد زیادی از این گوشی‌ها و کابل‌ها تلاش کردند که صحت این قضیه را ثابت کنند.

به عقیده آنها، این گوشی‌های هوشمند برای شارژ شدن متکی به فناوری USB power delivery هستند که به USB PD نیز معروف است. به عبارت دیگر گوشی‌های پیکسل ۴ با تمامی شارژرهایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کند، سازگاری دارد و به خوبی با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود.
آنها بعد از آزمایش با ۱۸ کابل مختلف، دریافتند که فقط کابل‌های قدیمی ۵ آمپری هواوی نمی‌توانند گوشی‌های جدید گوگل را شارژ کنند.

این کارشناسان در ادامه گزارش خود خاطرنشان کردند که بعد از آزمایش‌های فراوان به هیچ فاکتور ثابت و مشخصی که شارژ نشدن جوشی‌های پیکسل ۴ گوگل را توجیه کند، دست پیدا نکردیم ولی به نظر می رسد مسئله مربوط به جریان الکتریکی در کابل هایی باشد که گوگل اخیراً از آنها استفاده می‌کند.
کد مطلب: 59214
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام