۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

گوگل پشتیبانی از نسخه مرورگر گوگل گلس را پایان می‌دهد

ایتنا- گوگل پیش‌ازاین که برای همیشه پشتیبانی از گوگل گلس را منتفی کند برای آخرین بار به‌روزرسانی جدیدی را برای نسخه مرورگر این گجت عرضه کرد.
گوگل پشتیبانی از نسخه مرورگر گوگل گلس را پایان می‌دهد
گوگل پیش‌ازاین که برای همیشه پشتیبانی از "گوگل گلس" را منتفی کند، برای آخرین بار به‌روزرسانی جدیدی را برای نسخه مرورگر این گجت عرضه کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانی گوگل پروژه گلس را در سال 2012 میلادی آغاز کرد و این گجت‌ها را با قیمت 1500 دلار پیش‌فروش کرد.
بسیاری از افراد از همان ابتدا به قابلیت ضبط ویدیو این عینک اعتراض کرده و آن را نقص حریم خصوصی دانستند، اما با وجود تمامی این بحث‌ها گوگل به‌سرعت نسخه ارتقا، یافته این دستگاه را هم عرضه کرد.
 
با این‌ حال، تصمیم این کمپانی در رابطه با راهبردهای گوگل گلس تغییر کرد و تجارت محور کردن این پروژه سرلوحه کار گوگل شد. درنتیجه این امر نسخه کسب‌ و کارهای گوگل گلس در سال 2017 میلادی برای فروش آماده شد.
این کمپانی هم‌اکنون پشتیبانی از نسخه کسب‌ و کارهای گوگل گلس را ادامه خواهد داد و همین امر نشان می‌دهد که فروش این محصول بهتر از نسخه‌های قبلی عرضه شده بوده است. 
 
 
شرکت گوگل در بخش پشتیبانی این پروژه در رابطه با جزئیات این به‌روزرسانی نهایی آورده است که کاربران می‌بایست فایل به‌روزرسانی را به‌صورت دستی دانلود، آن زیپ و نصب کنند.
آنها با انجام این کار می‌توانند گوگل گلس را از طریق بلوتوث به تلفن همراهشان متصل کرده و مانند قبل به‌ عکس‌برداری و فیلم‌برداری بپردازند.

آن دسته از کاربران که دستگاهشان را به‌روز نمی‌کنند، می‌توانند به استفاده از آن ادامه بدهند، اما نمی‌توانند از نسخه میرور نرم‌افزارهایی مانند جیمیل، یوتیوب و هنگ آوتز استفاده کنند.
 
با این‌ حال، این کاربران پس از 25 فوریه سال 2020 باید این به‌روزرسانی را نصب کنند و در غیر این صورت، اگر لاگین نکرده باشند، دیگر نمی‌توانند از دستگاه خود استفاده کنند.
آنها می‌توانند برای نصب فایل منتظر زمانی شوند که به‌صورت خودکار از سیستم بیرون انداخته می‌شوند اما باید به خاطر داشته باشند که این به‌روزرسانی تنها تا 25 فوریه 2022 در دسترس است.
 
کد مطلب: 59101
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام