۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹

احتمال عرضه چهار آیفون مجهز به صفحه نمایش OLED در سال ۲۰۲۰

ایتنا- شرکت اپل برنامه‌های بسیار ویژه‌ای برای نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند خود در دستور کار دارد و بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده قرار است تا محصولات آینده این شرکت از نمایشگرهای OLED بهره‌مند شوند.
احتمال عرضه چهار آیفون مجهز به صفحه نمایش OLED در سال ۲۰۲۰
شرکت اپل برنامه‌های بسیار ویژه‌ای برای نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند خود در دستور کار دارد و بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده قرار است تا محصولات آینده این شرکت از نمایشگرهای OLED بهره‌مند شوند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اطلاعات یاد شده از یکی از معتبر‌ترین منابع ممکن به دست رسانه‌ها رسیده است و این منبع معتبر کسی نیست جز مینگ چی کو که سابقه‌ای درخشان در ارائه اطلاعات موثق در زمینه محصولات شرکت اپل دارد.
 
بر اساس این اطلاعات تلفن همراه هوشمندی که با نام آیفون 12 شناخته می‌شود، قرار است تا به لطف فناوری شرکت کوالکام و یعنی مودم X55، دارای قابلیت اتصال بی نقص به شبکه اینترنت همراه 5G را دارا باشد.
 
 
 
بر اساس این اطلاعات قرار است تا حط تولید آیفون 12 دارای چند مدل مختلف باشد که دارای ابعاد 5.4، 6.1 و 6.7 اینچی باشد که مدل 6.1 اینچی در حقیقت دو رده مختلف را شامل می‌شود.
 
نکته مهم در زمینه این تلفن‌های همراه هوشمند این است که هر چهار مدل قرار است تا با نمایشگری از نوع OLED  به بازار مصرف عرضه شوند و زمان عرضه این محصولات نیز توسط مینگ چی کو، سال آینده میلادی اعلام شده است که با توجه به این‌ موضوع که کمتر از یک ماه به پایان سال 2019 باقی مانده است، احتمالا در ماه‌های پایانی سال شاهد رونمایی و عرضه این محصولات خواهیم بود.
 
کد مطلب: 59090
برچسب ها: اپل آیفون 12
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام