۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تقویت خارق‌العاده عملکرد دوربین با اسنپ دراگون 865

ایتنا- کمپانی کوالکام به‌تازگی و به‌طور رسمی از تراشه‌های جدید خود در مراسم سالیانه Tech Summit در هاوایی رونمایی کرد.
تقویت خارق‌العاده عملکرد دوربین با اسنپ دراگون 865
کمپانی کوالکام به‌تازگی و به‌طور رسمی از تراشه‌های جدید خود در مراسم سالیانه Tech Summit در هاوایی رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، هم‌اکنون با رونمایی از پردازنده‌های جدید کمپانی کوالکام، اطلاعات ما در رابطه با این تراشه‌ها تکمیل شده است.
این کمپانی علاوه بر رونمایی از اولین تراشه مجهز به فناوری 5G خود، از نسل جدید تراشه‌های پرچم‌دار سری 800 یعنی اسنپ دراگون 865 رونمایی کرد.
 
اسنپ دراگون 865 علاوه بر پردازنده سیگنال تصویر اصلاح‌شده، از موتور هوش مصنوعی به‌روز شده‌ای بهره می‌برد.
علاوه بر این، عملکرد و مصرف باتری بهینه این تراشه با انتظارات اهل‌فن از تراشه پرچم‌دار کوالکام مطابقت دارد. برای مثال پردازنده Kryo 585 این تراشه ازنظر مصرف باتری و عملکرد 25 درصد بهتر است.

همچنین پردازنده گرافیکی آدرنو 650 نیز در رندر گرافیک‌ها و مصرف باتری به ترتیب 20 و 35 درصد بهتر شده است.
 
 
اصلی‌ترین نقطه قوت این تراشه اما در زمینه بهبودهای دوربین و گیمینگ است.
پردازنده سیگنال تصویر اسپکترا 480 می‌تواند عکس‌ها را 4 باربر سریع‌تر از نسخه قبلی‌اش پردازش کند.
این امر موجب شده است که مهندسان، سرعت کلاکِ این پردازنده سیگنال تصویر را در عین افزایش عملکرد، کاهش بدهند و به پردازش 2 گیگاپیکسل بر ثانیه برسند.

سرعت کلاک پایین‌تر مصرف انرژی انجام وظایف را کمتر می‌کنید و همین امر موجب می‌شود که اسپکترا 480 ازنظر دما هم بهینه‌سازی شود.
 
به‌ این‌ ترتیب، تلفن همراه شما حتی در حین ثبت ویدیوهای با کیفیت بالا هم داغ نخواهد کرد و این امر محدودیت‌هایی که بر اثر داغ شدن دستگاهتان به وجود می‌آمد را از بین برده است.
دستگاه‌های مجهز به اسنپ دراگون 865 می‌توانند بدون وقفه ویدیوهای با نرخ فریم بالا را به ثبت برسانند و تا زمانی که باتری دستگاه یا حافظه آن اجازه می‌دهد به تصویربرداری باکیفیت ادامه بدهند.
 
شما با این پردازنده سیگنال تصویر جدید می‌توانید ویدیوهای 8K ضبط کنید یا عکس‌های 200 مگاپیکسلی بگیرید. البته تلفن همراهتان باید حسگرها و سخت‌افزار موردنیاز برای انجام این کار را داشته باشد.
اسنپ دراگون 865 علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، از ضبط ویدیو HDR در استاندارد Dolby Vision که در صنایع فیلم‌سازی محبوب است، پشتیبانی می‌کند.
 
کد مطلب: 59083
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام