۰
plusresetminus
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹

عرضه قابلیت مخفی کردن پاسخ‌ها برای توییتر

ایتنا- کمپانی توییتر به‌تازگی اعلام کرد که ویژگی جدید این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد که پاسخ‌ها به توییت‌هایشان را مخفی کنند.
عرضه قابلیت مخفی کردن پاسخ‌ها برای توییتر
کمپانی توییتر به‌تازگی اعلام کرد که ویژگی جدید این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد که پاسخ‌ها به توییت‌هایشان را مخفی کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، کمپانی توییتر که اخیرا به دلیل کم‌کاری در رابطه با مبارزه با خشونت کلامی موردانتقاد قرار گرفته بود، قابلیت مخفی کردن پاسخ توییت‌ها را در آمریکا، ژاپن و کانادا آزمایش می‌کند.
توییتر همچنین سعی داشته است تا روشی را برای تزریق گفتگوهای مثبت‌تر در این پلتفرم تشویق کند.
 
علاوه بر این، نگرانی‌هایی در رابطه با دخالت شبکه‌های اجتماعی در نظرات و عقاید مردم وجود دارد که این قابلیت می‌تواند این نگرانی‌ها را بیش‌ازپیش تشویق کند.
توییتر در پی تست این قابلیت دریافت که کاربران پاسخ‌هایی را مخفی می‌کنند که از نظرشان نامرتبط، خارج از بحث و منزجرکننده است. 
 

این کمپانی همچنین دریافت که چهره‌های مهم در سیاست و روزنامه‌نگاری زیاد از این قابلیت استفاده نمی‌کنند.
نزدیک 27 درصد از کاربران کانادایی که پاسخ‌ها را مخفی کرده بودند نیز اعلام کردند که در رابطه با تعاملات آینده‌شان با افراد نگرانی داشته‌اند.

برای استفاده از قابلیت مخفی کردن پاسخ‌دهی می‌بایست روی فلش جهت پایین و خاکستری رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست یک توییت کلیک کرده و سپس روی گزینه‌ای به نام «پاسخ را مخفی کن» کلیک کنید.

 سوزان ژی به عنوان مدیر مدیریت محصول توییتر در پستی نوشته است که: «همه باید در هنگام صحبت در توییتر احساس امنیت و راحتی بکنند. برای وقوع چنین امری ما به تغییر نحوه کار گفت‌وگوها روی خدماتمان نیاز داریم. در حال حاضر پاسخ‌ها می‌توانند موضوع یک بحث یا لحن یک گفت‌وگو را تغییر دهند و چیزی که شما یا مخاطبتان می‌خواهید در رابطه با آن صحبت کنید را تحت تأثیر قرار دهد.»

قابلیت مخفی کردن پاسخ‌ها روی آیفون، اندروید، توییتر لایت و وب‌سایت این کمپانی در دسترس خواهد بود.
 
کد مطلب: 58900
برچسب ها: توییتر خشونت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام