۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۴

عذرخواهی رسمی اینتل به خاطر کمبود جهانی پردازنده

ایتنا- اینتل در طی نامه‌های عذرخواهانه برای کمبود جهانی پردازنده‌های خود از تمامی مشتریانش در سراسر جهان عذرخواهی کرد.
عذرخواهی رسمی اینتل به خاطر کمبود جهانی پردازنده
اینتل در طی نامه‌های عذرخواهانه برای کمبود جهانی پردازنده‌های خود از تمامی مشتریانش در سراسر جهان عذرخواهی کرد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، درطی چند سالی که گذشت اینتل برای عرضه مناسب پردازنده‌های خود با دشواری‌های زیادی روبرو به است و همین موضوع، معماری 10 نانومتری پردازنده‌ها که هم‌اکنون برای تراشه‌های لپ‌تاپی آیس لیک این کمپانی استفاده می‌شود با تأخیر روبرو کرده است.
 
کاربران کامپیوترهای با عملکرد بالا به دنبال تعویض پردازنده‌های خود هستند و به‌ این‌ ترتیب تقاضا به حدی بالا رفته است که اینتل از جوابگویی به آنها باز مانده است.
البته به نظر می‌رسد که نامه عذرخواهانه اپل به‌جای کاربران تکی و خانگی، روی کاربران تجاری اینتل تمرکز داشته است.
میشل جانسون هولتاس به‌عنوان معاون اجرایی و مدیر فروش محصولات در بخش بازاریابی و ارتباطات این کمپانی اعلام کرده است که برخلاف تلاش‌های زیاد هنوز نتوانسته این مشکل را برطرف کند.
 
 
او در این رابطه اعلام کرده است که محدودیت عرضه در بخش در تجارت کامپیوترها همچنان ادامه خواهد داشت و همین امر موجب خواهد شد که جذب پیامدهای تغییرات تولید برای این کمپانی کمتر باشد. این امر موجب شده است که عرضه به‌اندازه تقاضای بازار نباشد.
هولتاس ادامه داده است که اینتل علاوه بر بهبود شرایط تولد تراشه‌های 10 نانومتری درصدد آن است که روی تراشه‌های 14 نانومتری نیز تأکید کند و به‌زودی این دسته از تراشه‌ها را به بازار عرضه کند.
 
از لحن این نامه و روش پیشرفت ایمیل چنین برمی‌آید که از سوی این کمپانی، کمبود پردازنده‌ها به این زودی‌ها برطرف نخواهد شد، اما این مشکل برای مشتری‌های نهایی چندان گران تمام نخواهد شد و آنها از این بابت متضرر نمی‌شوند.
با این‌ وجود اینتل می‌خواهد مطمئن شود که شرکایی نظیر دل، لنوو و دیگر تولیدکنندگان کامپیوتر برای پردازنده‌ها زیاد از حد منتظر نخواهند ماند، زیرا این کمپانی‌ها ممکن است به دلیل مشکلات اینتل و تحت تأثیر لپ‌تاپ‌های مایکروسافت سرفیس 3 به سراغ پردازنده‌های رقیب این شرکت یعنی ای‌ام‌دی بروند.
 
کد مطلب: 58896
برچسب ها: اینتل پردازنده
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام