کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انفجار هم گوشی جان‌سخت چینی را خراب نمی‌کند!

1 آبان 1398 ساعت 13:26

ایتنا - یک شرکت چینی گوشی جان سختی را با طراحی ماژولار روانه بازار کرده که در برابر سقوط، گرد و خاک، رطوبت، گرما و سرما و غیره مقاوم است.




 گوشی دوگی اس ۹۰ پرو توسط شرکت دوگی تولید شده و از جمله نقاط قوت آن سه دوربین قدرتمند ۴۸ و ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در پشت، بلندگوهای قابل تعویض و باتری های طراحی شده به شکل ماژول جداگانه است. دقت دوربین سلفی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسل است.

به گزارش ایتنا از مهر، گوشی یادشده به شکلی مستحکم و بسیار مقاوم ساخته شده و در دمای منفی ۳۰ درجه تا ۶۰ درجه سانتیگراد بدون هیچ مشکلی به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد. این گوشی در عمق سه متری آب به مدت چهار ساعت بدون هیچ مشکلی سالم باقی می‌ماند. همچنین این گوشی در برابر موج انفجار ناشی از شلیک گلوله و خمپاره مقاومت می‌کند و گازهای شیمیایی جنگی نیز کارکرد آن را مختل نمی‌کنند.

از جمله امکانات این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۳ اینچی ال سی دی با دقت ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۸۴ پیکسل در هر اینچ، پردازنده هشت هسته‌ای هلیو پی ۹۰، ۸ گیگابایت رم، باتری ۵۱۵۰ میلی آمپری،۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و امکان نصب ۲۵۶ گیگابایت حافظه اضافی از طریق کارت میکرو اس دی اشاره کرد. قیمت این گوشی ۴۰۰ دلار است.


کد مطلب: 58594

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58594/انفجار-هم-گوشی-جان-سخت-چینی-خراب-نمی-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir