۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

خودروی برقی ویژه تویوتا با باتری منحصر به‌فرد

ایتنا- تویوتا قصد دارد تا خودروی برقی شهری خود را که برای مصارف متعددی طراحی شده است، تا پایان سال 2020 به بازار عرضه کند.
خودروی برقی ویژه تویوتا با باتری منحصر به‌فرد
تویوتا قصد دارد تا خودروی برقی شهری خود را که برای مصارف متعددی طراحی شده است، تا پایان سال 2020 به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، تویوتا نسخه آماده عرضه خودرو الکتریکی با باتری فوق‌العاده فشرده خود را در نمایشگاه توکیو موتور 2019 به نمایش در خواهد آورد. این خودروساز اعلام کرده است که این خودرو شهری را به نحوی طراحی کرده است که از جامعه رو به سالخوردگی ژاپن پشتیبانی کرده و برای افراد در تمامی گروه‌های سنی آزادی عمل به ارمغان بیاورد.
 
این خودرو دونفره برای پیمودن مصافت‌های کوتاه طراحی شده است و برای مثال کاربر سالخورده آن در صورت عدم توانایی در استفاده از مترو یا پیاده‌روی طولانی می‌تواند با این خودرو به نزدیک‌ترین فروشگاه محل اقامت خود برود. البته همان‌طور که تویوتا در مراسم رونمایی یادآوری کرده است، این خودرو تنها می‌تواند با یک‌بار شارژ 62 مایل را با حداکثر سرعت 37 مایل (60 کیلومتر) بر ساعت بپیماید.
 
 
 
البته تویوتا علاوه بر جابه‌جایی سالخوردگان با استفاده از این خودرو برای آن کاربری‌های دیگری در نظر گرفته و قدرت مانور این محصول را در کسب‌وکارهای مختلف به نمایش درآورده است. این اتومبیل می‌تواند به‌عنوان یک دفتر کار متحرک برای مراجعه به مشتری‌ها نیز مورداستفاده قرار بگیرد.
 
تویوتا برنامه دارد که این خودروی برقی شهری را در پایان سال 2020 به‌عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای تشویق به استفاده از خودروهای برقی به بازار عرضه کند. مدل اصلی این خودرو به همراه طرح مفهومی مختص فعالیت‌های تجاری آن در نمایشگاه Future Expo از 24 اکتبر تا 4 نوامبر به نمایش در خواهد آمد.
کد مطلب: 58561
نام شما
آدرس ايميل شما


رضا طلوعي
feedback
Iran, Islamic Republic of
ميشه قيمتشونم بزارين!؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام