۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷

PayPal از رمز ارز فیس‌بوک (لیبرا) پشتبانی نمی‌کند

ایتنا - درگاه پرداخت الکترونیک PayPal نخستین شرکت فعال در حوزه مالی بود که اعلام کرد از رمزارز دیجیتال لیبرای فیس‌بوک پشتیبانی نخواهد کرد.
PayPal از رمز ارز فیس‌بوک (لیبرا) پشتبانی نمی‌کند


بعد از آنکه بانک‌های حاضر در شورای مشاوره فدرال (FAC) پروژه رمزارز دیجیتال توسعه داده شده توسط فیس‌بوک را به عنوان یک تهدید برشمردند و عنوان کردند که لیبرا توانایی و پتانسیل ایجاد سیستم بانکداری سایه را دارد که منجر به کاهش بالقوه در حساب‌های سپرده و همچنین کاهش حجم پرداخت‌های بانکی خواهد شد، شرکت PayPal به عنوان یکی از بزرگ‌ترین درگاه‌های پرداخت الکترونیک در جهان، اعلام کرد که از این رمزارز پشتیبانی نخواهد کرد و این بدان معناست که کاربران و مشترکان قادر نخواهند بود از لیبرا برای پرداخت‌های الکترونیک خود استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس گزارش گاردین، PayPal به تازگی تصمیم گرفته است که درحال حاضر از پشتیبانی لیبرا صرف نظر کند و بدین ترتیب از شرکت در انجمن حمایت از آن نیز خارج شود.
این در حالیست که در ادامه بیانیه این شرکت ذکر شده است: ما با این حال، از انگیزه‌های فیس‌بوک برای ارائه لیبرا استقبال خواهیم کرد و بسیار مشتاقانه در انتظار موفقیت آن در آینده خواهیم نشست.

برخی از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که با اقدام و تصمیم اخیر شرکت PayPal برای خروج و عدم پشتیبانی از لیبرا، برخی دیگر از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی و فعال در حوزه های مالی نظیر اوبر، اسپاتیفای، ویزاکارت و مسترکارت نیز تصمیم خواهند گرفت که همین کار را کنند و بدین ترتیب این احتمال وجود خواهد داشت که به زودی آنها نیز اعلام کنند که لیبرا را به نوعی تحریم خواهند کرد و امکان مبادلات مالی از طریق این رمزارز را به کاربران و مشترکان خود نخواهند داد.
کد مطلب: 58421
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام