۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶

کسب و کار فروش گوشی‌های 5G سامسونگ سکه شده است

ایتنا- سامسونگ تا به حال 2 میلیون گوشی 5G فروخته است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که این شرکت تا پایان سال 2019، بیش از 4 میلیون گوشی 5G به فروش برساند.
کسب و کار فروش گوشی‌های 5G سامسونگ سکه شده است
در چند ماه گذشته، سامسونگ شاهد فروش عالی گوشی‌های هوشمند 5G بود. مشتریان و علاقه‌مندان سامسونگ از گوشی‌های 5G این شرکت، استقبال بی‌نظیری به عمل آوردند.
این شرکت در نمایشگاه و کنفرانس IFA که به تازگی برگزار شد، به صراحت اعلام کرد تاکنون 2 میلیون گوشی هوشمند 5G فروخته است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، شرکت سامسونگ اعلام کرد که انتظار دارد تا پایان سال 2019، بیش از 4 میلیون گوشی 5G در بازار به فروش برساند.
این آمار و ارقام توسط دکتر جان‌هی لی، مدیر استراتژی فناوری شرکت سامسونگ مطرح شد.

وی اظهار داشت: «امروز، بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان می‌توانند با استفاده از گوشی‌های هوشمند 5G سامسونگ خود، به شبکه‌های 5G متصل شوند. البته سامسونگ انتظار دارد که تا پایان سال، این تعداد دو برابر شود.»
 
شکی نیست که خط تولید گوشی‌های 5G شرکت سامسونگ نسبت به سایر شرکت‌ها متنوع‌تر و گسترده‌تر است. با این اعداد و ارقام، شرکت سامسونگ به عنوان پیشتاز عرصه گوشی‌های 5G در جهان شناخته می‌شود.

در حال حاضر گوشی‌های گلکسی اس 10 5G، گلکسی فولد 5G، گلکسی نوت 10 5G و گلکسی A90 5G وارد بازار شده است و با محدوده قیمت 850 تا 2000 دلار به فروش می‌رسند.
 

شایان ذکر است که هنوز قیمت A90 در ایالات متحده اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود که حدود 750 یورو یا 850 دلار اعلام شود.
این گوشی می‌تواند سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های 5G را بیشتر کند.

شرکت سامسونگ در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده و ارائه دهنده گوشی هوشمند در جهان به حساب می‌آید و 20 تا 25 درصد از بازار گوشی هوشمند جهان را در کنترل خود دارد.

گفتنی است شرکت اپل به عنوان رقیب اصلی سامسونگ در این عرصه، تاکنون نتوانسته گوشی 5G خود را به بازار عرضه کند.
شرکت هواوی به عنوان یکی از پیشگامان حوزه گوشی هوشمند در جهان و کشور چین، ظاهراً قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی، دو یا چند گوشی 5G وارد بازار کند.
 
کد مطلب: 58056
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام