۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۵
اطلاعات iOS نسخه 13 نشان داد

اپل در حال ساخت هدست واقعیت افزوده است

ایتنا- نرم‌افزار مشاهده‌ شده در iOS 13 خبر از عرضه دستگاه واقعیت افزوده اپل در آینده‌ای نه‌چندان دور خواهد داد.
اپل در حال ساخت هدست واقعیت افزوده است
نرم‌افزار مشاهده‌ شده در iOS 13 خبر از عرضه دستگاه واقعیت افزوده اپل در آینده‌ای نه‌چندان دور خواهد داد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بنظر می‌رسد برنامه‌های شرکت اپل برای ساخت یک دستگاه واقعیت افزوده بالاخره به ثمر نشسته است و در همین راستا MacRumors ادعا کرده است که iOS 13 از دستگاه واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند.

مرجع این اخبار به نرم‌افزار "STARTester" اشاره دارد که می‌تواند به حالت نصب‌ شده روی سر، یک پوسته "StarBoard" برای نرم‌افزارهای واقعیت افزوده استریو و کدهای مرجع برای حالت‌ها، دیدها و صحنه‌های خاص اشاره داشته باشد.
حتی این نرم‌افزار به نام کدگذاری شده برای دستگاهی به نام Garta اشاره درد که ممکن است به پروژه T288 مرتبط باشد.
 
 
گفتنی است شایعاتی که پیش‌ از این در رابطه با دستگاه واقعیت افزوده اپل ارائه شد، ایده‌های مختلفی در رابطه با ساخت این محصول ارائه کرده‌اند.

شایعات سال 2018 حاکی از آن بود که دستگاه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل، بسیار قدرتمند خواهد بود و از دو صفحه نمایش 8K برای هر چشم استفاده می‌کند.
با این‌ وجود گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این دستگاه احتمالا به یک آیفون متکی خواهد بود و به‌صورت سازه مستقل به بازار عرضه نمی‌شود.
 
از دید کارشناسان این حوزه، با توجه به شمار زیاد منابع افشا کننده که خبر از ارائه دستگاه واقعیت افزوده اپل تا سال 2020 می‌دهند، می‌توان نتیجه گرفت که ساخت و عرضه این دستگاه قطعی است.
علاوه بر این اپل تنها چند ماه تا نهایی کردن این طرح و تولید آن فاصله دارد و ارائه طرح‌های مفهومی در این مرحله می‌تواند به این کمپانی کمک زیادی بکند.
 
کد مطلب: 58023
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام