۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷

عرضه جهانی بازی PUBG Mobile Lite

ایتنا -شرکت Tencent Games اعلام کرد که بازی PUBG Mobile Lite به زودی در سراسر جهان در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.
عرضه جهانی بازی PUBG Mobile Lite


عنوان PUBG Mobile یکی از عناوین بسیار پر طرفدار برای تلفن‌های همراه است که پیشتر نسخه کنسول این بازی عرضه شده بود اما نسخه موبایلی به دلیل رایگان بودن توانست بیشتر از نسخه اصلی و کنسولی این بازی گیمر جذب کند. اما این نسخه از بازی روی تمامی دستگاه‌ها اجرا نمی‌شود و نیازمند حجم بسیار زیادی برای دانلود و نصب روی گوشی موبایل است؛ شرکت Tencent Games که مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده داشته برای حل این مشکل تصمیم گرفت نسخه ضعیف شده بازی PUBG را با نام PUBG Mobile Lite عرضه کند.

به گزارش ایتنا از تابناک، این شرکت ماه گذشته نسخه Lite بازی PUBG Mobile را در برخی مناطق جهان، وارد فروشگاه گوگل پلی کرد اما این بازی هنوز در تمام جهان در دسترس کاربران قرار نگرفته است و احتمالا مدتی تا عرضه این بازی در سراسر جهان وقت لازم خواهد بود. تا زمان عرضه جهانی، گیمرهای کشورهای روسیه، برخی از مناطق CIS و آفریقا قادر خواهند بود این بازی را دریافت کنند. همچنین شرکت Tencent Game اعلام کرده است در حال بهبود بخشیدن این بازی هستند تا برای گیمرها جذاب‌تر شودبازی PUBG Mobile Lite در سراسر جهان عرضه خواهد شد

از تغییراتی که قرار است به زودی منتشر شود می‌توان به اضافه شدن تم جدید WP و جوایز جدید، اضافه شدن لباس‌های جدید، بروزرسانی تنظیمات بازی، اضافه شدن قابلیت‌های شخصی سازی، اضافه شدن حرکات شادی جدید، بهبود یافتن هوش مصنوعی بازی، بهبود یافتن عملکرد اسلحه‌های موجود در بازی و اضافه شدن بخش bombing zones به بازی اشاره کرد.

این نسخه از بازی برای تلفن‌های همراه با رم کمتر از 2GB طراحی شده است و دارای حجم کمتری نسبت به نسخه اصلی است؛ همچنین گیمرها در نقشه کوچک‌تری نسبت به نسخه اصلی بازی خواهند کرد و  این نقشه برای ۶۰ نفر طراحی شده است در حالی که در نقشه نسخه اصلی بازی ۱۰۰ گیمر با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند.
کد مطلب: 57996
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام