۱
۰
plusresetminus
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۶

نسل جدید ساعت اپل در راه است

ایتنا- شرکت اپل اعلام کرده است که نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی در راه بازار قرار دارد و به تازگی اطلاعات جدیدی درباره این ساعت هوشمند و امکانات آن به رسانه‌ها راه پیدا کرده است.
نسل جدید ساعت اپل در راه است
شرکت اپل اعلام کرده است که نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی در راه بازار قرار دارد و به تازگی اطلاعات جدیدی درباره این ساعت هوشمند و امکانات آن به رسانه‌ها راه پیدا کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، عرضه اپل واچ سری 4 با قابلیت‌های ویژه خود مانند طراحی بهینه‌سازی شده، صفحه نمایش بزرگ‌تر، و فناوری ECG قدم بزرگی در جهت راستای موفقیت پوشیدنی‌های اپل بود؛ اما این بار خبرها نشان می‌دهند که اپل واچ سری 5 حتی بهتر از نسخه قبلی خود خواهد بود.
 
اگرچه اپل واچ این روزها بهترین ساعت هوشمند بازار است، اما این به معنای کامل بودنش نیست.
این ساعت هوشمند هنوز نسبت به رقبای خود از قابلیت‌های بسیار بزرگی بی‌بهره است که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به ردیاب‌های ورزشی اشاره کرد. با این‌ حال به نظر می‌رسد که این مشکل در اپل واچ 5 برطرف شده است.
 
بر اساس گزارش‌های ماه فوریه بلومبرگ، اپل در نظر دارد که یک "ردیاب خواب" پیشرفته را به اپل واچ بیفزاید، اما گفته می‌شود که این اتفاق تا سال 2020 میلادی به وقوع نخواهد پیوست.
گفتنی است اپل واچ در حال حاضر تنها با استفاده از نرم‌افزارهای سوم شخص می‌تواند به ردیابی خواب کاربران بپردازد، اما این هیچ‌کدام از این نرم‌افزارها نمی‌توانند جایگزین یک نرم‌افزار یکپارچه اختصاصی برای این منظور از جانب اپل باشند.
 ساعت هوشمند اپل واچ
 
البته قابلیت ردیاب خواب چندین سال است که در آیفون‌ها عرضه می‌شود و ارائه این قابلیت برای ساعت هوشمند جدید این کمپانی می‌تواند تا حد زیادی در راستای اهداف این کمپانی برای بهبود سلامت قلب قرار بگیرد.

همچنین ممکن است ساعت هوشمند جدید این کمپانی قدمی بزرگ به سمت فعال‌سازی قابلیت‌های ردیاب خواب در این دستگاه‌ها باشد.

البته ارائه قابلیت ردیاب خواب روی ساعت هوشمند اپل نیازمند تقویت باتری آن نیز هست. در حال حاضر اپل واچ نسخه 4 می‌تواند با یک‌بار شارژ یک روز و نیم دوام بیاورد، اما خبرهای بهبود قدرت این باتری در اپل واچ 5 از حالا به گوش می‌رسد.

البته مشخص نیست که این تقویت باتری به چه صورت انجام خواهد شد و آیا اپل اجزای دیگر را به نفع باتری بزرگ‌تر فدا می‌کند یا از پردازنده و صفحه نمایش MicroLED کم‌مصرف‌تر بهره خواهد برد.
 
کد مطلب: 57487
نام شما
آدرس ايميل شما


یوز
feedback
Iran, Islamic Republic of
عالی با قیمت کمتر
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام