۰
plusresetminus
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

انویدیا: چین، بهترین کشور برای بازی‌ها و تراشه‌های هوش مصنوعی است

ایتنا- چندی پیش جنسن، مدیرعامل انویدیا، اعلام کرد: «چین یکی از بهترین کشورهایی است که می‌توان در آن به کار در زمینه بازی و تراشه‌های هوش مصنوعی پرداخت.»
انویدیا: چین، بهترین کشور برای بازی‌ها و تراشه‌های هوش مصنوعی است
جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، چندی پیش اعلام کرد که در تجزیه و تحلیلی که از بازار داشته است، چین برای کار در زمینه بازی و تراشه‌های هوش مصنوعی عالی است و بازار بازی در این کشور از 300 میلیون گیمر هم گذشته است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، هوانگ اظهار داشت: «تصور می‌کنم که چین در این زمینه به ثبات و قرار خاصی رسیده است و به همین خاطر یکی از بهترین بسترها برای توسعه و گسترش بازی است. بازار بازی در این کشور حرارت خاصی دارد و مطمئناً این روند گسترش خواهد یافت. تمام علائم و نشانه‌های حوزه بازی و تراشه‌های هوش مصنوعی در این کشور عالی است.»
 
انویدیا خود را وارد حوزه فناوری رهگیری پرتو کرده است و همین موضوع تولیدکنندگان و سازندگان بازی را بر آن می‌دارد که بازی‌های بیشتری با قابلیت‌های جدید و جذاب کارت‌های گرافیک مانند رهگیری پرتو تولید کنند. این شرکت چندی پیش درآمد سالیانه خود را اعلام کرد.
 

اعداد و ارقام نشان می‌دهد که درآمد این کشور نسبت به سال گذشته میلادی با افت همراه بوده است، ولی چیزی که تحلیلگران و کارشناسان را شگفت‌زده کرده، قدرت عالی این کشور در بهبود کارت گرافیک‌ها و تراشه‌های هوش مصنوعی بوده است.
درآمد سالیانه انویدیا 2.2 میلیارد دلار اعلام شد و این نشان می‌دهد که شرکت مورد بحث با 31 درصد افت نسبت به سال گذشته مواجه شده است.
 
تحلیلگران انتظار داشتند که انویدیا درآمد خود به ازای هر سهم را که 81 سنت است، اعلام می‌کرد.
انتظار می‌رفت که در کل سال 2018، این شرکت 11.05 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

در چند فصل گذشته، این شرکت که در کالیفرنیا قرار دارد، کارت‌های گرافیک RTX را خیلی آرام وارد بازار کرد و همچنین تحول در بازار ارزهای دیجیتال نیز تاحدودی به درآمد این شرکت ضرباتی وارد کرد.
 
کد مطلب: 57392
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام