۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲

رونمایی محدود مایکروسافت از جعبه ابزار هوش مصنوعی و رباتیک

ایتنا- شرکت مایکروسافت از پیش نمایش محدود جعبه ابزار هوش مصنوعی و رباتیک رونمایی کرد. این شرکت به تازگی اهمیت فراوانی به ورود هوش مصنوعی به بحث رباتیک می‌دهد.
رونمایی محدود مایکروسافت از جعبه ابزار هوش مصنوعی و رباتیک
شرکت مایکروسافت برای ساخت یک جعبه ابزار سرتاسری در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک برنامه‌ریزی کرده است.
این شرکت به تازگی از آماده شدن اولین عنصر این پلتفرم خبر داد. پیش‌نمایش محدود این جعبه ابزار به زودی رونمایی خواهد شد.
این جعبه ابزار می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی مایکروسافت و ابزارهای اژور امکان راه‌اندازی سیستم‌های فیزیکی را فراهم کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این شرکت در کنفرانس توسعه‌دهنده بیلد در این زمینه صحبت کرد. این شرکت درصدد است که با اختلاط هوش مصنوعی و مهارت‌های انسانی به پیشرفت فناوری یادگیری ماشین کمک کند و با استفاده از علم رباتیک، نیازهای کاربران را برطرف نماید.
 
گاردیپ پال، معاون هوش مصنوعی و کسب و کار مایکروسافت، اذعان داشت: «تصور می‌کنم که هوش مصنوعی می‌تواند از حالت فناوری محض و یک رشته تخصصی که فقط متخصصان و کارشناسان هوش مصنوعی می‌توانند با آن کار کنند خارج شده است. اگر این خروج اتفاق نیفتد کاربرد هوش مصنوعی و تاثیر آن روی جهان به شدت محدود خواهد شد. کارشناسان هوش مصنوعی باید تمام تلاش خود را برای کاربردی کردن این علم انجام دهند. آنها باید بتوانند در زمینه‌های گوناگون از هوش مصنوعی استفاده کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.»
 

بنظر کارشناسان، جعبه ابزار هوش مصنوعی و رباتیک مایکروسافت کاربردهای زیادی دارد و می‌تواند ربات‌ها را خیلی هوشمندتر از گذشته کند.
این جعبه ابزار بر سرویس‌های فعلی مانند اینترنت اشیاء اژور، یادگیری تقویتی، AirSim برای آسان‌سازی اقدامات و فناوری‌های شرکت بونسای نیاز دارد.
 
ROS یا سیستم عامل ربات یکی از اجزای مهم این جعبه ابزار است که در سال گذشته وارد ویندوز 10 شد.
هدف مایکروسافت، کمک به سایر شرکت‌های جهان برای دستیابی به رباتیک و مستقل کردن امور است. مایکروسافت همواره در حال به‌روزرسانی ابزارها و قابلیت‌هایی است که می‌تواند این شرکت را به یک مزیت رقابتی برساند.
 
کد مطلب: 56571
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام