۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸

تراشه‌های عالی اینتل درآمد فصل اول این شرکت را عالی کرد

ایتنا- درآمد شرکت اینتل در فصل اول 2019 بی‌نظیر بود. عملکرد تراشه‌های اینتل به گونه‌ای بود که انتظارات مشتریان را برآورده کرد و باعث سرازیر شدن درآمد به سمت شرکت اینتل شد.
تراشه‌های عالی اینتل درآمد فصل اول این شرکت را عالی کرد
اینتل در فصل اول 2019 فراتر از انتظارات عمل کرد و موفق شد که درآمد خود را به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش دهد.

درآمد این شرکت در این فصل 16.1 میلیارد دلار بود و این در حالی است که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند که درآمد این شرکت 16.03 میلیارد دلار باشد.
این نتایج پس از اعلام این شرکت مبنی بر خروج از تولید مودم‌های گوشی هوشمند 5G حاصل شد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، اپل و کوالکام توانستند مناقشات و اختلافات قانونی خود را برطرف کنند و حاصل کار آنها خروج اینتل از تولید مودم‌های 5G بود. علت خروج اینتل این بود که اپل، اصلی ترین مشتری بالقوه اینتل در زمینه 5G بود.
 
با وجود این مسائل، اینتل تلاش خود را در راستای استراتژی داده محور متوقف نکرد و تراشه‌های بی‌نظیری برای کامپیوترها تولید کرد.
اینتل براساس استراتژی که در پیش دارد، می‌خواهد تمام نیازهای بازار در زمینه پردازش داده‌محور را تامین کند و پاسخ بسیار خوبی به نیازهای حوزه خودروهای خودران و اینترنت اشیا بدهد.
 پردازنده اینتل

شرکت اینتل، تنها تامین کننده تراشه‌های مودم آیفون است. زمینه 5G و راهبردی آن کار ساده‌ای نیست و در حال حاضر تمام بار این زمینه بر دوش کوالکام است.
اینتل اعلام کرده که انتظار دارد در فصل دوم سال جاری 15.6 میلیارد دلار در طول سال 69.0 میلیارد دلار درآمد کسب کند.
این شرکت بر این باور است که در نیمه دوم سال جاری درآمد بهتری داشته باشد.
 
باب سوان، مدیرعامل اینتل، اذعان داشت: «تیم ما، تمام تمرکز خود را روی توسعه و گسترش فرصت‌های بازار، سرعت بخشیدن به نوآوری و بهبود ضعف‌های اجرایی هستند. ما به دنبال تکامل فرهنگ سازمانی خود هستیم. ما می‌خواهیم روی فناوری‌های مهم سرمایه‌گذاری کنیم تا نقش مهم‌تر و کلیدی‌تری را در موفقیت مشتریانمان ایفا کنیم.»
 
کد مطلب: 56415
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام