۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵

رونمایی از نسل هشتم پردازنده‌های Core Vpro شرکت اینتل

ایتنا- اینتل از پردازنده‌های نسل هشتم Core vPro با هدف ایجاد جهشی عظیم در اتصالات پردازنده‌های تلفن‌های همراه هوشمند، پرده‌برداری کرد.
رونمایی از نسل هشتم پردازنده‌های Core Vpro شرکت اینتل
اینتل از پردازنده‌های نسل هشتم Core vPro با هدف ایجاد جهشی عظیم در اتصالات پردازنده‌های تلفن‌های همراه هوشمند، پرده‌برداری کرد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، تراشه Core i7-8665U پردازنده‌ای با سرعت 1.9 الی 4.8 گیگاهرتز است و با 4 هسته و هشت رشته عرضه می‌شود. تراشه i5-8365U نیز به همین اندازه هسته و رشته دارد ما سرعت  کلاک آن از 1.6 الی 4.1 گیگاهرتز است.
 
بر اساس اظهارات کمپانی اینتل، عملکرد این تراشه‌ها 65 درصد بیشتر از تراشه‌هایی است که از یک کامپیوتر سه‌ساله برمی‌آید. البته در اینجا عملکرد موردنظر نیست و اتصالات این مودم‌ها بیشتر در نظر گرفته می‌شود.
 
 هردوی این سازه‌ها از استاندارد جدیدی وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کنند که سرعت اتصال بی‌سیم آن 40 درصد بیشتر از نمونه‌های موجود حال حاضر است. این فناوری بیشتر به کمک افرادی می‌آید که کارهای از راه دور زیادی انجام می‌دهد یا بین‌هات اسپات‌های زیادی جابه‌جا می‌شوند.
 

اینتل همچنین درزمینهٔ مصرف باتری این تراشه‌ها نیز بسیار خوب عمل کرده است و استفاده انرژی تراشه i7-8665U به حدی است که با یک‌بار شارژ باتری دستگاه را تا 11 ساعت جوابگو می‌کند. این بخش برای افرادی کاربری دارد که شرایط کاری آن‌ها به صورتی است که برای ساعت‌های متمادی از منبع برق به دور هستند و پاوربنک هم پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست.
 
البته امنیت درونی این پردازنده‌ها نیز برای شرکت سازنده مهم بوده است اینتل از Hardware Shield خود در آن‌ها استفاده کرده است. به‌این‌ترتیب رابط امنیتی سیستم‌عامل با سخت‌افزار بدون نیاز به  زیرساخت‌های فناوری ارتباطات موردنیاز، برقرار خواهد شد.
کد مطلب: 56306
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام