۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۱

آغاز عرضه پردازنده‌های Core i 9 توسط اینتل

ایتنا- سرانجام پس از انتظار بسیار طولانی، نسل نهم تراشه‌های Core i9-9980XE بدون ارائه هیچ قیمت خاص و دقیقی در بازار کشور آلمان عرضه شد.
آغاز عرضه پردازنده‌های Core i 9 توسط اینتل
سرانجام پس از انتظار بسیار طولانی، نسل نهم تراشه‌های Core i9-9980XE بدون ارائه هیچ قیمت خاص و دقیقی در بازار کشور آلمان عرضه شد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اینتل در زمان عرضه تراشه Skylake-X i9-9900XE آن را به‌عنوان سازه‌ای بدون هیچ قیمتی معرفی کرد و فروشش را منوط به قیمت تعیین‌شده توسط سازندگان سیستم در مزایده آنلاین دانست. به‌این‌ترتیب قیمت این تراشه می‌تواند از چند پوند آغازشده و بسیار بیشتر شود.
 
همچنین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این مزایده به‌صورت سه ماه یک‌بار برگزار خواهد شد و تنها برای سه سازنده سیستم در دسترس خواهد بود. بااین‌حال فروشگاه آلمانی CaseKing.de نظر دیگری دارد و این پردازنده را در وب‌سایت خود با قیمت 2999 یورو به فروش می‌رساند.
 
 
 
از مشخصات این تراشه می‌توان برخورداری از 14 هسته و 28 ریسمان اشاره کرده که با سرعت 4 گیگاهرتز بدون چارچوب عرضه خواهد شد که در حالت تمام هسته‌ای به 5 گیگاهرتز می‌رسد. همچنین کش L2 4 مگابایتی و کش L3 19.25 گیگابایتی به همراه توان طراحی حرارتی 225 واتی نیز در این تراشه دیده می‌شود. اینتل در این رابطه توضیح داده است که:« تراشه اینتل Core i9-9990XE به دلیل نیازهای خاص مشتریان به‌صورت ویژه برای صنعت خدمات مالی طراحی شده است.»
 
اینتل در ادامه اظهار داشت که:«ازآنجایی‌که اینتل Core i9-9990XE با مشخصات منحصربه‌فرد و فرکانس بالا برای رفع نیازهای حجم کار این صنعت مورد هدف طراحی شده است می‌تواند تنها در تعداد محدود تولید شود و به‌صورت گسترده در دسترس نخواهد بود. این قطعه از طریق یک مزایده عرضه می‌شود تا عدالت در عرضه این قطعه رعایت شود.»
 
کد مطلب: 56276
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام