۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲

شکات از اپل به خاطر سرقت اختراع

ایتنا- کمپانی فعال درزمینهٔ فناوری‌های تلفن همراه سون نتورکز به‌تازگی از اپل در رابطه نقض 16 اختراع ثبت‌شده در رابطه با طیف وسیعی از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اصلی شکایت کرد.
شکات از اپل به خاطر سرقت اختراع
کمپانی فعال درزمینهٔ فناوری‌های تلفن همراه سون نتورکز به‌تازگی از اپل در رابطه نقض 16 اختراع ثبت‌شده در رابطه با طیف وسیعی از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اصلی شکایت کرد.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی appleinsider، ظاهرا اپل در وضعیتی به سر می‌برد که اگر در هر بازه زمانی کوتاه مدتی شاهد حضور مسئولان این شرکت در یک دادگاه جدید نباشیم، باید به صحت اخبار شک کنیم و این بار شکایت جدید در زمینه سرقت حق مالکیت معنوی از این شرکت مطرح شده است.
 
بر اساس ادعاهای کمپانی سون، برخی از سرویس‌های اپل نظیر اعلانات هشدار اپل، دانلودهای خودکار اپ استور، رفرش پس‌زمینه و اخطار "باتری ضعیف است" آیفون فناوری‌های ثبت اختراع‌شده به‌واسطه این کمپانی را نقص کرده‌اند. البته این شکایت شامل قابلیت‌های فعلی iOS، macOS و دستگاه‌هایی می‌شود که این سیستم‌عامل‌ها را اجرا می‌کنند.
 
 
البته هنوز چم و چون این شکایت به صورت دقیق مشخص نیست و اطلاعات بسیار اندکی در این زمینه به رسانه‌ها راه پیدا کرده است. با این وجود با توجه به این موضوع که این شکایت تمامی سیستم‌های عامل اصلی این شرکت را هدف گرفته است، می‌توان پیش‌بینی کرد که اپل با قدرت تمام به مبارزه با این شکایت پرداخته و سعی در مبرا کردن خود داشته باشد.
 
هنوز زمان انجام این دادگاه مشخص نشده است و باید دید که رقم درخواستی شرکت شاکی از اپل چه مقدار خواهد بود. سابقه اپل نشان داده است که این شرکت در صورت وجود صحت در زمینه اتهامات وارده، پیش از اتمام دادگاه در خارج از دادگاه با رقیب خود به توافق می‌رسد و به همین دلیل نیز باید منتظر نخستین جلسات دادگاه ماند تا وضعیت اپل و رویکرد آن‌ها نسبت به این پرونده مشخص شود.
 
کد مطلب: 56272
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام