۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۵

چرا جامعه رکن اصلی هر مرکز فناوری است؟

ایتنا- وقتی مردم به فناوری می‌اندیشند، غالباً اصطلاحات عمومی مانند «ابر» یا «هوش مصنوعی» را به خاطر می‌آورند. در حالی که فناوری، می‌تواند یک مفهوم فیزیکی باشد. فناوری مجموعه‌ای از کابل‌ها، سرورها و در واقع همین دستگاه موبایلی است در جیب‌تان می‌گذارد.
چرا جامعه رکن اصلی هر مرکز فناوری است؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی در مورد فناوری فکر می‌کنید، یک سری مفاهیم ناملموس مانند فضای ابری در مقابل چشمانتان پدیدار می‌شود. در حالی که فناوری می‌تواند یک مفهوم کاملاً ساده مانند گوشی همراه باشد. فناوری می‌تواند جهان را متحول کند و بشر را رشد دهد. شرکت‌های بزرگ واقعاً چنین خصوصیتی دارند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، شرکت‌های بزرگ می‌توانند از محبوبیتی که در بین مردم دارند استفاده کنند و با دولت‌های محلی و فدرال همکاری کنند و از طریق مداخله در قوانین و دستورالعمل‌ها، زمینه را برای رشد کسب و کارهای نوپا فراهم کنند.
از سوی دیگر، شرکت‌های بزرگ به اطلاعات گسترده‌ای دسترسی دارند که می‌توانند در اختیار شرکت‌های کوچک قرار دهند و زمینه رشد و پیشرفت آنها را فراهم کنند.
 
استارتاپ‌هایی که هدایت و حمایت نشوند، به ندرت می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند. آنها به منابع اجتماعی نیاز دارند.

در کسب و کار خود، از جامعه کمک بگیرید. اگر گوشه‌ای از بازار موجود در جامعه را پیدا کردید و حس کردید که در آن استعداد دارید، حتما از آن استفاده کنید. جامعه نیز در این گونه مواقع به کمک شما خواهید آمد.
البته لازم است که به جامعه نشان دهید که قصد دارید نیاز آنها را برطرف کنید.
 

از این روست که مردم و جامعه همیشه در قلب هر مرکز فناوری حضور دارند و نقش خود را در آن ایفا می‌کنند.
فناوری می‌تواند در زمینه پزشکی، نوآوری، کارآفرینی و غیره باشد و همین موضوع باعث می‌شود که مخاطب کسب و کار شما، مردم یک جامعه باشند.
 
تاکنون کسب و کارهای زیادی در زمینه فناوری کار کرده‌اند، ولی اگر دقت کنید فقط آنهایی در صحنه رقابت باقی مانده‌اند که توانسته‌اند نیاز جامعه را بهتر و بیشتر برطرف کنند.
 
کد مطلب: 56197
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام