۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹

سامسونگ گلکسی اس7 به‌روزرسانی‌های امنیتی فصلی دریافت خواهد کرد

ایتنا- پس از مسائل امنیتی که در چند سال گذشته رخ داد، سازندگان گوشی‌های اندروید اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای بالا بردن امنیت محصولاتشان به کار خواهند بست. در همین راستا، شرکت سامسونگ تصمیم گرفت که به صورت فصلی، برای سامسونگ گلکسی اس7، به روزرسانی به بازار عرضه نماید.
سامسونگ گلکسی اس7 به‌روزرسانی‌های امنیتی فصلی دریافت خواهد کرد
در چند سال گذشته، مسائل و مشکلات امنیتی شدت بیشتری پیدا کرده است و به همین خاطر شرکت‌های مختلف تصمیم گرفتند که در این زمینه تلاش خود را بیشتر کنند.
یکی از این شرکت‌ها، سامسونگ است که تلاش خود را در زمینه مسائل امنیتی به شدت افزایش داده است و به تازگی تصمیم گرفت که برای گوشی گلکسی اس7، پچ‌های نرم‌افزاری به‌روزرسانی فصلی روانه بازار کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، سازندگان گوشی‌های هوشمند به‌روزرسانی‌های امنیتی خود را بیشتر به صورت ماهیانه عرضه می‌کنند تا بتوانند خود را با آخرین روش‌های حفاظتی وفق دهند.
متأسفانه اگر گوشی سامسونگ گلکسی اس7 دارید، باید بدانید که ظاهراً این دستگاه برای شرکت سامسونگ قدیمی به نظر می‌رسد و به همین خاطر تصمیم گرفته است که آن را به صورت ماهانه به روزرسانی نکند.
 
شرکت سامسونگ در صفحه امنیتی خود اعلام کرد که گلکسی اس7 و اس7 اج از حالت به‌روزرسانی ماهانه خارج شده‌اند و از این به بعد به صورت فصلی، از به‌روزرسانی‌های امنیتی بهره خواهند برد.
این گوشی به صورت کامل به دست فراموشی سپرده نشده است، ولی شرکت سامسونگ دارد به گونه‌ای نامحسوس، کاربران را به سمت محصولات جدید سوق می‌دهد.
 

دو گوشی گلکسی اس7 و اس7 اج در سال 2016 وارد بازار شدند و در حال حاضر سه سال است که با قدرت در بازار حضور داشته‌اند و کاربران زیادی را مجذوب خود کرده‌اند، ولی به هر حال بر اساس استانداردهای فعلی اندروید، دو گوشی قدیمی محسوب می‌شوند.
 
لازم به ذکر است که گلکسی اس7 اکتیو، کماکان در لیست گوشی‌هایی است که به‌روزرسانی ماهانه دریافت می‌کنند.
انتظار می‌رود که پس از گذشت زمانی مشخص، این گوشی‌ هم به مدل‌های مشابه خود اضافه شود و به‌روزرسانی سه ماهه دریافت کند. اگر اس7 یا اس7 اج دارید، بهتر بیشتر مراقب گوشی خود باشید.
 
کد مطلب: 56114
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام