۱
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵

استخدام مدیر موتور خودروهای برقی تسلا توسط اپل

ایتنا - این استخدام، یک حرکت بزرگ است؛ هرچند لزوماً به معنای آن نیست که اپل اتومبیل تولید خواهد کرد.
استخدام مدیر موتور خودروهای برقی تسلا توسط اپل
اپل صرفاً به این دلیل که طرح اتومبیل خودران و گروه پژوهشی خود را معلق نگه داشته، به این معنی نیست که دیگر مایل نیست آن را پیش ببرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، این غول فناوری به‌تازگی آقای مایکل شوکوچ (Michael Schwekutsch)، را به خدمت گرفته است.

آقای شوکوچ پیش‌تر معاون تسلا در بخش موتور خودروهای برقی بود؛ یعنی یکی از معاونین ارشد مهندسی این شرکت در گروه پروژه‌های خاص(بخشی که شامل خودروهای بدون راننده نیز بود).
اینکه تاکنون گفته نشده که آقای شوکوچ قرار است در اپل چه نقشی را برعهده بگیرد، موجب شگفتی همگان شده؛ هرچند که تجارب او به‌تنهایی گویای همه چیز است.
 
 
گفته می‌شود شوکوچ دارای تجربه بسیار زیادی در زمینه توسعه موتور خودروهای برقی است و البته تجارب او تنها به تسلا محدود نمی‌شوند.
وی در تسلا، در توسعه نسل دوم خودروهای Roadster و Semi نقش کلیدی داشته و در توسعه خودروهای ب‌ام‌و i8، پورشه ۹۱۸ اسپایدر، و همینطور فیات 500e نقش مهمی برعهده داشته است.
 
البته به‌خدمت گرفته شدن وی توسط اپل لزوماً به این معنی نیست که این شرکت به تولید خودروی افسانه‌ای خود برخواهد گشت.
اعتقاد بر این است که اپل با شرکت فولکس‌واگن بر روی شاتل‌های خودران همکاری داشته باشد که بتوانند کارمندان این شرکت را میان ادارات خود، جابجا کنند. به همین دلیل، ممکن است استخدام آقای شوکوچ برای چنین منظوری انجام شده باشد و البته با توجه به اینکه او در ماه مارس تسلا را ترک کرد و در همین ماه به اپل پیوست، زمان‌بندی انجام این کار نیز نشانه‌هایی از این امر را با خود به همراه دارد.
 
فارغ از وظیفه‌ای که برای آقای شوکوچ درنظر گرفته شده است، اپل او را فرد مهم و تأثیرگذاری می‌داند.
 
کد مطلب: 56055
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام