کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای جدید: گوشی 20درصد ارزان شد

14 اسفند 1397 ساعت 13:32

ایتنا - رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از تصمیم کمیته رجیستری برای امکان مجدد اظهار گوشی‌های مسافری در سامانه گمرک و به تبع آن کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت گوشی موبایل در بازار خبر داد.



مهدی محبی  اظهار داشت: به دنبال مشکلاتی که برای ثبت گوشی‌های مسافری در سامانه گمرک و رجیستری آن برای فعال سازی به وجود آمده بود، مشکلاتی در بازار گوشی موبایل کشور ایجاد شد که هم اکنون با تصمیم جدید کمیته رجیستری، این مشکل برطرف شده است.

وی ادامه داد: شب گذشته کمیته رجیستری در تصمیم جدیدی امکان ثبت و اظهار مجدد گوشی‌های مسافری را بدون رفت و آمد و خروج از کشور برای دارندگان گوشی ممکن کرد.
محبی با تاکید بر اینکه این تصمیم، آرامش را به بازار بازگردانده است، افزود: مشکل حل شده است و هم اکنون سامانه گمرک برای اظهار گوشی مسافری باز بوده و ثبت رجیستری گوشی انجام می‌پذیرد.

به گزارش ایتنا از مهر، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی و تلفن همراه گفت: این تصمیم و حل مشکل، باعث کاهش قیمت بالا رفته گوشی در بازار شده است. به نحوی که هم اکنون گوشی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به روزهای گذشته ارزان‌تر شده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم کمیته رجیستری در مورد واردات گوشی‌های شرکتی و ثبت و سفارش آنها نیز تصمیمات مناسبی اتخاذ کند تا مشکل واردکنندگان عمده گوشی موبایل نیز برطرف شود.

محبی با اشاره به اینکه برخی از گوشی‌های در گمرک مانده، تعیین تکلیف و وارد بازار شده است، افزود: در صورتی که تکلیف تمامی گوشی‌ها مشخص شود، شاهد بازگشت آرامش کامل به بازار گوشی موبایل خواهیم بود.


کد مطلب: 55831

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55831/ادعای-جدید-گوشی-20درصد-ارزان

ايتنا
  https://www.itna.ir