۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴

انتقاد به برخی ویدئوهای یوتیوب درباره کودک آزاری

ایتنا - برخی ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب که مضامین کودکانه دارند، به جای انکه نکات مثبتی را به کودکان آموزش دهند، خودآزاری را به بچه های کم سن و سال یاد می‌دهند.
انتقاد به برخی ویدئوهای یوتیوب درباره کودک آزاری

یوتیوب که چندی قبل به علت انتشار ویدئوهای حاوی تبلیغات مخفی سوء استفاده از کودکان و کامنت‌های مرتبط با آن به طور جدی با انتقاد مواجه شد و حتی برخی شرکت‌های تجاری به همین علت تبلیغات خود را در آن متوقف کردند، اشتباه جدیدی را مرتکب شده وباز هم مورد انتقادهای جدی قرار گرفته است.

به گزارش ایتنا از فارس، بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از ویدئوهای انتشار یافته در یوتیوب که مربوط به بازی ویدئویی Splatoon در کنسول بازی نینتندو هستند، حاوی دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه خودکشی هستند. البته تعداد این ویدئوها زیاد نیست، اما همین تعداد کم هم با واکنش شدید والدینی مواجه شده که تصور می‌کنند می‌توانند به یوتیوب اعتماد کنند.

یوتیوب بعد از اعتراض‌های گسترده ویدئوهای مذکور را از سایت خود پاک کرده است. این شرکت ضعف در فناوری هوشمند شناسایی ویدئوهای نامناسب را عامل این مساله عنوان کرده است، ولی وعده داده که برای جلوگیری از تکرار رویدادهای مشابه تلاش کند.
کد مطلب: 55752
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام