۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

باگ عجیب توئیتر که بر لایک‌ها و ریتوئیت‌ها تاثیر می‌گذارد

ایتنا - "من توئیتی کردم. ریتوئیت شدم. منشن‌های من گویای این هستند، ولی ناگهان همه RTها و لایک‌ها ناپدید شده‌اند."
باگ عجیب توئیتر که بر لایک‌ها و ریتوئیت‌ها تاثیر می‌گذارد
جایی از کار توئیتر می‌لنگد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، نه تنها دنبال کردن مباحثه‌ای بین دو نفر بر روی این پلتفرم دشوار است بلکه یک باگ عجیب هم در آن وجود دارد که در لایک‌ها و ریتوئیت‌ها (RTها) و اعلان‌ها را نیز اختلال ایجاد می‌کند، چیزی که توئیتر برای حل آن در تلاش است.
 
آنگونه که چند تن از کاربران اخیرا گزارش کرده‌اند، به نظر می‌رسد این باگ باعث می‌شود لایک‌ها و ریتوئیت‌ها به شدت در نوسان باشند یا به مراتب کمتر از معمول نمایش داده شوند.
 
برخی از کاربران به خود توئیتر ظن برده‌اند که شاید در حال حذف انبوه تعداد ری‌توئیت و لایک‌ها است. از جمله حساب توئیتری NupurSharmaBJP:
این هم آن چیزی که توئیتر می‌تواند در یک روز بر سر یک توئیت RW بیاورد. کاهش بیش از 1200 RT به 500 تا. سپس مجددا کاهش بیش از 1000 RT به حدود 700 تا.

جای تعجب نیست که جک دروسی (@jack) به کمیته پارلمانی فرا خوانده شده است. این کار جاعلانه است و باید تحقیقات جدی بر روی آن انجام شود!
 
و حساب mssinenomine نوشته است:
این واقعا نامانویس‌ترین چیزیست که در توئیتر برای من اتفاق افتاده است. من توئیتی کردم، ریتوئیت شدم. منشن‌های من گویای این هستند، ولی ناگهان همه RTها و لایک‌ها ناپدید شده‌اند.
واقعا عجیب است نه؟ کل ماجرا. این هنور در TL من است ولی هیچ RT یا لایکی نشان نمی‌دهد. فقط خالی است.
 
مشکل عجیب توئیتر

و حساب ggukreum نوشته است:
توئیتر ریتوئیت‌ها/لایک‌های پست‌های من را فله‌ای حذف کرده و من آن را برای اکانت‌های دیگر هم می‌بینم:( بسیاری از توئیت‌ها بر روی BTS_twt هم در حال متاثر شدن هستند، چه خبر شده است؟
 
کاربران دیگری هم مشکلاتی در رابطه با اعلان‌ها و ندیدن توئیت‌هایی که آنها را منشن کنند را گزارش کرده‌اند.

حساب PhillyD نوشته است:
آیا توئیتر بقیه هم مثل من قاطی کرده است؟ برگه mentions من خالی است ولی وقتی به All می‌روم یا روی توئیت‌هایم کلیک می‌کنم می‌توانم پاسخ‌ها (ریپلای‌ها) را ببینم. و همچنین انگار لایک‌ها و ریتوئیت‌ها ناپدید می‌شوند. توئیت قبلی من از هزار توئیت و 10 لایک به 100 ری‌توئیت و هزار لایک رسید.
 
توئیتر به این مشکل اذعان کرده، و یکی از سخنگویان این شرکت به وبسایت مشبل گفت که این مشکل صرفا یک «باگ داخلی» بوده است. و حساب TwitterSupport نهایتا در 13 فوریه، بدون ذکر منبع این مشکل، اعلام کرد که موضوع رفع شده است.
  
کد مطلب: 55622
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام