۰
plusresetminus
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵

کورتانا برای موفقیت به اسپیکر هوشمند نیازی ندارد

ایتنا- مدیر ارشد فناوری شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای اذعان داشت که کورتانا برای اینکه به موفقیت برسد، دیگر احتیاجی به وجود یک اسپیکر هوشمند ندارد.
کورتانا برای موفقیت به اسپیکر هوشمند نیازی ندارد
کورتانا، دستیار هوش مصنوعی شرکت مایکروسافت است و به تازگی مشخص شده است که این دستیار برای موفقیت هیچ نیازی به اسپیکرهای هوشمند متداول موجود ندارد.
کوین اسکات، مدیر ارشد فناوری شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که دیگر علاقه‌مندان مایکروسافت نباید منتظر حضور یک اسپیکر هوشمند از طرف مایکروسافت باشند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، مدیر مذکور در بخشی از بیانیه خود اذعان داشت که برخی از تولیدکنندگان اسپیکر هوشمند قصد دارند که از قابلیت کنترل صوتی کورتانا استفاده کنند.
به احتمال زیاد شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ قصد دارند که در این زمینه با مایکروسافت همکاری نمایند.
 
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که از علاقه بعضی از تولیدکنندگان اسپیکر هوشمند به کورتانا شگفت‌زده شده است. از این به بعد قرار است که کاربران شاهد همکاری مایکروسافت با سایر شرکت‌ها در زمینه کورتانا باشند و به احتمال زیاد دیگر اسپیکر هوشمند کورتانا به بازار عرضه نخواهد شد و مخاطبان کورتانا را با لباس‌های جدیدتر (اسپیکرهای سایر شرکت‌ها) ملاقات خواهند کرد.
 اسپیکر کورتانا

اسکات اذعان داشت که در اینده نزدیک، کورتانا نقش مهم‌تر و موثرتری در مجموعه نرم افزارهای آفیس و سایر محصولات شرکت مایکروسافت ایفا خواهد کرد.
امروزه نمی‌توان از دستگاهی یاد کرد که از کورتانا برخوردار باشد. “Harman Kardon Invoke”، اولین اسپیکر هوشمندی است که از کورتانا بهره می‌برد که به خاطر وجود اسپیکرهای معروفی مانند گوگل هوم یا آمازون اکو، موفق به کسب محبوبیت چندانی نشد.
 
اسکات اظهار داشت که اسپیکرهای هوشمند، از نظر کاربران بسیارجالب هستند ولی وقتی صحبت از نحوه رقابت کورتانا با سایر دستیارهای معروف مانند سیری، الکسا و گوگل اسیستنت به میان آمد، وی از سایر حوزه‌های بالقوه برای رشد سخن گفت. این دستیار به صورت ماهیانه حدود 500 میلیون کاربر فعال در کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 و ده‌ها میلیون کاربر مربوط به ایکس‌باکس دارد.
 
کد مطلب: 55382
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام