۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳

فیس‌بوک بدنبال ایجاد ارز مجازی برای انتقال پول از طریق واتس اپ

ایتنا-به گزارش منابع خبری مختلف، فیس‌بوک قصد دارد برای انجام یک سری از امور مالی و انتقال پول واتس اپ، ارز رمزی خود را ایجاد نماید و اولین جزئیات ارز رمزی فیس‌بوک مشخص شده است.
فیس‌بوک بدنبال ایجاد ارز مجازی برای انتقال پول از طریق واتس اپ

فیس‌بوک مدت‌هاست که در حال کار بر روی پروژه برقراری روابط مالی از طریق واتس‌اپ است تا بتواند انتقال پول از طریق این برنامه را تسهیل کند.
این امور مالی در هند متمرکز شده است و به کارمندان هندی که در خارج از این کشور کار می‌کنند، اجازه می‌دهد که مبالغ مالی مد نظر خود را از طریق این برنامه به کشور خود بازگردانند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، چند سال است که بیت‌کوین برای حل کردن مسئله انتقال پول به صورت بین‌المللی ایجاد شده است و قصد دارد که هزینه فرایند گران‌قیمت و دشوار انتقال پول را حذف کند.

فیس‌بوک به دنبال راهی است که بتواند ارز مجازی خود را به زودی فعال کند و از این امکان به بهترین شکل ممکن استفاده نماید.
 
بلومبرگ اخیرا طی گزارشی، نخستین جزئیات در مورد اهداف فیس‌بوک از ایجاد ارز رمزی و تلاش به منظور رسیدن به اهداف خود را منتشر کرد.
مطابق گزارش مزبور، این شرکت تصمیم دارد که با کار کردن با ارز ایالات متحده، نوسان موجود در گزینه‌های فناوری بالا مانند بیت‌کوین را حذف کند و یک ارز رمزی پایدار و با ثبات ایجاد کند.
 

ظاهرا فیس‌بوک از انتشار مواردی مانند کوین ناتوان است و به همین خاطر نباید به همین زودی، منتظر یک اقدام اساسی از طرف فیس‌بوک باشیم.
فیس‌بوک البته با تمام توان خود به دنبال توسعه ارزی به نام استیبل کوین یا ارز دیجیتال باثبات است.
 
این کوین بر اساس ارز ایالات متحده پایه‌گذاری خواهد شد و از این طریق اطمینان کاربران جلب شود که با توجه به پایدار بودن و باثبات بودن قیمت این ارز رمزی، هیچ گاه ضرری به کاربر وارد نخواهد شد و می‌تواند با خیالی آسوده، پول خود را به این ارز تبدیل نماید.
 
کد مطلب: 55197
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام