۰
plusresetminus
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲

تغییرات بی‌سروصدای اینستاگرام؛‌ اعتراض پر سر و صدای کاربران!

ایتنا - اینستاگرام پس از اعمال بی سر و صدای تغییراتی که در صفحه اصلی خود داده بود، با اعتراض زیاد کاربران مواجه شد و ناچار تغییرات را به حالت قبلی بازگرداند!
تغییرات بی‌سروصدای اینستاگرام؛‌ اعتراض پر سر و صدای کاربران!

گزارش های متعددی از سوی کاربران اینستاگرام در شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده مشکل جدیدی بود که در صفحه اصلی این شبکه اجتماعی (نیوز فید) بوجود آمده بود و آن نیز افقی شدن صفحه و ناپدید شدن تعداد زیادی از پست های به اشتراک گذاشته شده در آن بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، به نظر می‌رسد که تیم متخصصان و توسعه دهندگان اینستاگرام تصمیم گرفته بودند که به صورت آزمایشی و در سکوت رسانه‌ای، صفحه اصلی نیوزفید این پلتفرم را به صورت افقی راه اندازی کنند که این تغییر ناگهانی موجب تعجب و حیرت خیل عظیمی از کاربران این شبکه اجتماعی شد، چراکه تمامی تغییرات در چند سال اخیر پیشتر در فضای مجازی و رسانه‌ها اعلام می‌شد.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این تغییرات، تمامی پست‌های به اشتراک گذاشته شده توسط افراد را به صورت یک استوری بزرگ نمایش می داد که کاربران می توانستند با حرکات دست به سمت چپ یا راست به پست های مختلف دسترسی پیدا کنند. قسمت نظرات زیر پست های منتشر شده نیز تنها در صورتی قابل مشاهده بود که کاربر صفحه را به سمت پایین بکشد. البته در این طراحی جدید، دسترسی کاربران به استوری ها بسیار آسان‌تر و بهتر شده است، چراکه برای مشاهده استوری ها لازم نیست دوباره به بالای صفحه نیوزفید بازگردید، بلکه تنها کافیست یک بار انگشت خود را روی صفحه به سمت پایین بکشید.

کاربران زیادی در سراسر جهان با مشاهده چنین تغییرات ناگهانی به شدت متعجب شده و ابراز نگرانی و اعتراض کردند، چراکه به گفته بسیاری از آنها عادت کردن به شرایط و تغییرات جدید در اینستاگرام برای آنها بسیار دشوار بوده و زمان زیادی خواهد برد؛ بدین ترتیب از اینستاگرام درخواست کرده بودند که نیوزفید را به حالت قبلی بازگرداند.

حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام با خیل عظیمی از کاربران معترض و متعجب روبرو شده و به همین دلیل نیز تصمیم گرفته است نیوزفید خود را به حالت قبلی و همیشگی خود بازگرداند تا رضایت کاربرانش را به دست  بیاورد.
کد مطلب: 55147
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام