۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

خودروی برقی دونفره با درب متفاوت + ویدیو

ایتنا - خودروی برقی «میکرولینو» که با قیمت 14 هزار دلار پیش‌فروش می‌شود ابزارهای مختلف از جمله سیستم پارک خودکار، گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس‌، ترمز مخصوص جاده‌های لغزنده و ... را در خود جا داده است
خودروی برقی دونفره با درب متفاوت + ویدیو
یک شرکت سوئیسی موسوم به «میکرو موبیلیتی سیستمز» اتومبیل برقی جدیدی را با نام «میکرولینو» عرضه کرده است که با آنچه تاکنون مشاهده کردید تفاوت دارد و می‌تواند خدمات متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد.

به گزارش ایتنا به نقل از الکترک، این اتومبیل برقی کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که تنها درب آن از قسمت جلو و به همراه شیشه جلو باز می‌شود تا راننده و سرنشین از این طریق وارد کابین شود.

«میکرولیو» که بر اساس اتومبیل قدیمی BMW Isetta طراحی شده است امکان حمل و نقل دو سرنشین را فراهم می‌کند و برای آن قابلیت شارژ با برقی شهری در نظر گرفته شده است تا کاربر در هر مکان و زمانی بتواند انرژی مورد نیاز آن را به راحتی تامین کند.

خودروی برقی «میکرولینو» که با قیمت 14 هزار دلار پیش‌فروش می‌شود ابزارهای مختلف از جمله سیستم پارک خودکار، گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس‌، ترمز مخصوص جاده‌های لغزنده و ... را در خود جا داده است و کاربران اروپایی تاکنون بیش از 100 یورو این خودرو را پیش‌خرید کرده‌اند.

این خودروی برقی می‌تواند با حداکثر سرعت 90 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و هر بار که باتری آن به طور کامل شارژ می‌شود معادل 200 کیلومتر حرکت می‌کند. برای این محصول باتری 14.4 کیلووات ساعتی از نوع لیتیوم یونی در نظر گرفته شده است و «میکلولینو» می‌تواند در کمتر از 5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 50 کیلومتر بر ساعت برساند.

در اینجا می‌توانید تصاویر ویدیویی مربوط به این خودروی برقی کوچک و جالب را تماشا کنید.
 
 
کد مطلب: 54986
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام