۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

امکان ارسال استوری به دوستان صمیمی در اینستاگرام

ایتنا- اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که استوری‌های خود را فقط برای دوستان صمیمی خود ارسال کنند. قبلا اگر کاربر استوری می‌گذاشت، تمامی افرادی که او را دنیال می‌کردند می‌توانستند این استوری را ببینند.
امکان ارسال استوری به دوستان صمیمی در اینستاگرام
اولین بار قابلیت ارسال استوری در اسنپ‌چت مطرح شد و سایر رسانه‌های اجتماعی سعی کردند که به نوعی از این قابلیت جدید و نوآورانه استفاده کنند.
یکی از این رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام بود که توانست با اضافه کردن این قابلیت، افراد زیادی را ترغیب و تشویق به استفاده از این خصوصیت جدید نماید.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، در اینستاگرام روزانه بیش از 400 میلیون کاربر فعال اقدام به ارسال استوری می‌کنند و این فرآیند از ماه ژوئن آغاز شده است.
مدیران فیس‌بوک از جمله مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت، بر این باور هستند که این قالب فوری به عنوان شکل جدید اشتراک‌گذاری اطلاعات، نسبت به فید خبری خیلی بهتر است.
 
با وجود تمام این صحبت‌ها، اینستاگرام و سایر اپلیکیشن‌ها باید با این واقعیت روبرو شوند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی تمایل دارند که برخی از پست‌های خود را فقط با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند و به همین خاطر اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد قابلیت جدیدی تحت عنوان «دوستان صمیمی» یا “close friends” را اضافه کند.
 استوری اینستاگرام
این قابلیت جدید، محدودیت قبلی را حذف می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که افرادی که می‌توانند استوری‌ها را بیینند را محدود کنند.

در ابتدا، فرد باید روی پروفایل خود کلیک کند، وارد منوی جانبی شود و سپس لیست دوستان صمیمی خود را ایجاد کند.
در این مرحله هیچ محدودیتی روی تعداد فالوورهایی که می‌تواند اضافه کند، وجود ندارد.
 
سپس وقتی که استوری در اینستاگرام ایجاد شد، می‌تواند گزینه اشتراک استوری با تمام دوستان یا فقط با لیست دوستان صمیمی را انتخاب کند.

وقتی کاربر در این شرایط یک استوری منتشر می‌کند، کاربرانی که به این لیست اضافه شده باشند، یک حلقه سبز رنگ دور پروفایل شما خواهند دید. همچنین در هنگام مشاهده استوری، یک نشان سبز را مشاهده خواهند کرد.
 
کد مطلب: 54953
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام