۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

قیمت گوشی تاشوی سامسونگ چقدر خواهد بود؟

ایتنا - ​​​​​​​گفته می‌شود گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ با قیمت ۲ هزار و ۵۰۰ دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
قیمت گوشی تاشوی سامسونگ چقدر خواهد بود؟

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتوانند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشند و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت دیجیتال ترندز حاکی از آن است که گوشی تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ قرار است در اوایل سال آینده میلادی با قیمتی بیشتر از سایر پرچمداران کنونی موجود در بازارهای جهانی موبایل عرضه شود.
بر اساس این گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که قیمت این محصول جدید غول تکنولوژی کره ای دو هزار و ۵۰۰ دلار باشد که در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار قیمت بسیار بالاتری دارد.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه بازار محصولات فناوری بر این باورند که گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف با توجه به قابلیت‌های آن قیمت بسیار بالایی دارند بنابراین به نظر می‌رسد که با استقبال چندان زیادی مواجه نشود.  
کد مطلب: 54888
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام