۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵

مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند اندروید پس از گوگل نکسوس 5

ایتنا- گوشی گوگل نکسوس 5 قطعا یکی از بهترین پرچم‌دارن جهان اندروید گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که تاکنون به بازار آمده است و توانست موفقیت‌های زیادی به همراه بیاورد و صنعت موبایل را متحول نماید.
مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند اندروید پس از گوگل نکسوس 5
وقتی صحبت از تأثیرگذارترین گوشی‌های هوشمند اندروید به میان می‌آید، قطعا نام گوگل نکسوس 5 در بین این گوشی‌ها خواهد درخشید.
این گوشی هوشمند اندرویدی، یکی از بهترین پرچم‌داران محسوب می‌شود و توانست اعتبار زیادی را به دنیای گوشی‌های هوشمند اعطا نماید. البته در زمانی که پرچم‌داران بین 600 تا 700 دلار قیمت داشتند، این گوشی از نظر قیمت هم بی‌سابقه بود.

به گزارش ایتنا به نقل از اندروید آتوریتی، پس از عرضه گوشی نکسوس 5 به بازار، دیگر هیچ گوشی نتوانست به اندازه آن، تأثیرگذار باشد. پس از این گوشی، مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شد که هر کدام شگفتی خاصی را آفریدند.
یکی از این گوشی‌ها، وان‌پلاس وان است که توانسته است به عنوان یک گوشی مطرح و نوین به بازار وارد شود.
 
این گوشی از نظر قیمت واقعا شاهکار بود و با قیمت 299 دلار قلب بازار را به دست گرفت و گوی سبقت را از رقبای خود ربود.
گوشی بعدی مدل وان ام 8 اچ.تی.سی است. این گوشی چندان نتوانست در بازار خود را نشان دهد و پایگاه خوبی در بین طرفداران این برند تایوانی پیدا کند اما به دلیل طراحی خاص و ویژه‌ای که داشت، فضای جدیدی را در صنعت گوشی هوشمند ایجاد کرد.
 

سامسونگ گلکسی اس 7 اج، گوشی بعدی است که اهمیت فراوانی داشت؛ زیرا توانست قابلیت‌های خاصی را به اندروید اضافه کند و “TouchWiz” را با اندروید ترکیب کند. این کار قابلیت‌های نرم افزاری جدیدی را در اختیار گوشی مذکور قرار داد.
 
گوشی بعدی که نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد، “Huawei P9” بود. این برند قبل از P9 با عرضه چند گوشی معروف دیگر توانسته بود، نظر کاربران و علاقمندان را به خود جلب نماید. وقتی خیلی از برندها به دنبال کپی کردن از اپل و سامسونگ بودند، این شرکت با طراحی‌های خاص خود جلب توجه کرد.
 
کد مطلب: 54676
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام