۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲

بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی اندروید

ایتنا- موضوع شنیدن و پخش آهنگ، یکی از موضوعاتی است که تمامی کاربران اندروید و سایر سیستم‌ عامل‌ها به دنبال آن هستند و مدت زیادی است که اپلیکیشن‌های خاصی هم برای آنها ارائه شده است.
بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی اندروید
این روزها می‌توانید به راحتی هرچه تمام‌تر آهنگ مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و پس از دانلود از شنیدن آن لذت ببرید اما برای این کار، اپلیکیشن‌های خاصی هم وارد بازار شده است که می‌تواند لذت شنیدن آهنگ‌های جدید و قدیمی را برای کاربر آسان نماید.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اندروید آتوریتی، اپلیکیشن‌هایی که در زمینه پخش موسیقی و دانلود آنها به بازار عرضه شده است، ممکن است مزایای و معایب خاص خود را داشته باشد ولی برخی از آنها هستند که به عنوان بهترین اپلیکیشن‌ها برای پخش موسیقی شناخته می‌شوند که در اینجا به ده مورد از بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی اشاره خواهد شد.
 
اولین اپلیکیشنی که می‌توان به آن اشاره کرد، “AIMP” است که به صورت کاملا رایگان قابل دانلود است و یکی از رایج‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده برای پخش موسیقی است.

دومین اپلیکیشنی که می‌توان برای پخش آهنگ‌ها و لذت بردن از آنها مورد استفاده قرار داد، “BlackPlayer”نام دارد که یک منوی کاملا ساده دارد ولی می‌توان زبانه‌ها و فضای آن را سفارشی کرد.
 

نرم افزار بعدی که اتفاقا از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است، “jetAudio” است. این اپلیکیشن مدت زیادی است که توسط بسیاری از کاربران اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن بعدی “MediaMonkey” است. مهم‌ترین قابلیتی که این اپلیکیشن را مهم و خاص جلوه می‌دهد، همگام‌سازی لیست آهنگ‌های کامپیوتر شما با گوشی شماست.
 
علاوه بر نرم‌افزارهای بالا، اپلیکیشن‌های مختلف دیگری در این زمینه وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به “Musicolet Music Player”، “Neutron Player”، “Phonograph”، “PlayerPro Music Player”، “Poweramp”، “Pulsar Music Player”، اشاره کرد.

هر یک از این اپلیکیشن‌ها خصوصیات خاصی دارد و قابلیت‌های خاصی را در اختیار کاربران می‌گذارد.
 
با جستجوی ساده، می‌توانید آنها را بیابید و با دانلودو نصب، براحتی از آنها لذت ببرید. 
  
 
کد مطلب: 54675
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام