۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸

اضافه شدن قابلیت ذخیره داده‌ها به نسخه اندروید و iOS توییتر

ایتنا- توییتر قصد دارد قابلیت جدیدی به نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن خود اضافه کند. این قابلیت جدید به کاربران کمک می‌کند که بتوانند داده‌های خود را ذخیره کنند.
اضافه شدن قابلیت ذخیره داده‌ها به نسخه اندروید و iOS توییتر
توییتر نسخه جدیدی از اپلیکیشن موبایل خود را عرضه کرده است که مجهز به قابلیتی جدید است. در این نسخه میزان مصرف داده کمتر شده است. این قابلیت جدید “Data Saver”  نام دارد و اکنون در تنظیمات نسخه جدید توییتر به چشم می‌خورد.
 
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم و به نقل از ورج، قابلیت ذخیره داده در حال حاضر در چندین نسخه از توییتر مانند نسخه ویندوز و توییتر لایت ارائه شده است. ویژگی ذخیره داده که در بخش تنظیمات و در زیرشاخه “Data Usage” قرار دارد به کاربران این اجازه و امکان را می‌دهد که در هنگام استفاده از توییتر، کنترل بیشتری روی میزان مصرف داده خود داشته باشند.
 
وقتی توییتر روشن می‌شود، ویدیوها به صورت خودکار پخش نخواهد شد و عکس‌ها با کیفیت کمتری بارگذاری می‌شوند. اگر محتوایی وجود داشته باشد که علاقمند به دیدن آن با کیفیت کامل هستید، می‌توانید وارد منو شوید و گزینه بارگذاری با کیفیت بالا را انتخاب نمایید. در به روزرسانی جدید توییتر، چند قابلیت و تغییر جدید هم به چشم می‌خورد.
 

در نسخه جدید، امکان کنترل و مدیریت چت‌های گروهی آسان‎‌تر شده است و انواع تبلیغات با استفاده لیبل‌ها مشخص‌تر شده است.
اگر حفظ داده‌ها، مهم‌ترین اولویت شما در استفاده از توییتر باشد، گزینه توییتر لایت برای شما بسیار مناسب خواهد بود و می‌تواند 70 درصد در مصرف داده صرفه جویی کند و در عین حال سرعت بارگذاری این نسخه، 30 درصد بیشتر از سایر نسخه‌هاست.
 
در حال حاضر تمامی کاربران نسخه‌های اندروید و iOS توییتر می‌توانند از مزیت جدید این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.
این قابلیت در کاهش میزان مصرف داده در کاربران تأثیر زیادی دارد زیادی در زمان محدودیت در مصرف داده، مصرف داده می‌تواند هزینه کاربران را به شدت افزایش دهد.
 
کد مطلب: 54313
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام