۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
وعده مدیرعامل مخابرات؛

فیبرنوری به منازل می‌آید

ایتنا - مدیرعامل مخابرات: در تمام استان‌ها سعی می‌کنیم امکانات ارتباطی خوبی فراهم کنیم.
فیبرنوری به منازل می‌آید

مدیرعامل مخابرات ایران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در آینده فیبر نوری را به منازل بیاوریم، گفت: تعرفه‌هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با شهرداری‌ها کارهای خوبی انجام شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، سید مجید صدری در جمع جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران تنها شرکت مخابراتی در کشور است و سعی می‌کند زیرساخت‌های مطلوبی را برای مردم و بخش خصوصی فراهم کند به‌طوری‌که رویکرد جدید این شرکت همکاری خوب و ثمربخش با بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه در تمام استان‌ها سعی می‌کنیم امکانات ارتباطی خوبی فراهم کنیم، گفت: اصفهان یکی از این استان‌ها است، شرکت مخابرات ایران با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط خوبی دارد و در آینده تلاش می‌کنیم فیبر نوری را به منازل بیاوریم.

صدری تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم کسانی که مایل به دریافت فیبر نوری هستند ثبت‌نام خود را انجام دهند تا از خدمات این شبکه ارتباطی بهره‌مند شوند.
 مدیرعامل مخابرات استان گفت: تعرفه‌هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با شهرداری‌ها کارهای خوبی انجام شده، هم‌چنین برای برخی سازمان‌ها فیبر نوری را تهیه کرده‌ایم و برای مثال در سازمان تامین اجتماعی ۳۸ نقطه فیبرنوری را آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی تلاش کردیم اکثر تجهیزات ما ایرانی باشد تا به محقق شدن شعار سال کمک کرده باشیم.
صدری افزود: بحث حمایت از استارتاپ‌ها را در دستور کار داریم و تاکنون سه همایش را در راستای حمایت از استارتاپ ها برگزار کرده‌ایم، هم‌چنین ورزشگاه نقش‌جهان را به فیبر نوری مجهز می‌کنیم و امیدواریم در امکان عمومی دیگر نیز این امکان فراهم شود.
مدیرعامل مخابرات ایران با بیان اینکه به دنبال توسعه اینترنت روستایی هستیم، گفت: هم‌اکنون ۹۳۵ روستا در استان اصفهان داریم که از  این تعداد ۳۲۰ روستا به فیبر نوری مجهز شده‌اند.  
کد مطلب: 54178
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام