۰
plusresetminus
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

چرا آیفون XR تا اکتبر به بازار عرضه نمی‌شود؟

ایتنا- اپل به تازگی نسخه‌های جدید آیفون را رونمایی کرده است که در بین این گوشی‌ها، نسخه XR از همه ارزان‌تر است و اتفاقا تنوع رنگی آن از همه بیشتر است.
چرا آیفون XR تا اکتبر به بازار عرضه نمی‌شود؟
اخیرا شرکت اپل اعلام کرد که سه گوشی جدید در دست انتشار و عرضه دارد و خصوصیات این گوشی‌های هوشمند را هم به شکلی دقیق اعلام کرده است.
این مدل‌ها آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR است. یکی از سوالاتی که برای همگان پیش آمد این بود که چرا شرکت اپل، هر سه گوشی را به صورت همزمان عرضه نکرد؟
 
 
به گزارش ایتنا به نقل از ورج، در حقیقت الگوی انتشار و عرضه اپل در سال جاری، دقیقا مخالف الگوی عرضه سال گذشته بود.
در سال گذشته، اپل دو گوشی مقرون به‌ صرفه و با قیمت مناسب‌تر را عرضه کرد. درست ده روز بعد از همایش اپل در ماه سپتامبر این اتفاق افتاد و  دو گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس عرضه شد. این در حالی است که آیفون X تا ماه نوامبر در دسترس نبود.
 
یکی از علل اصلی این موضوع مشکل تأمین نمایشگر OLED بود و در ابتدای فروش آیفون X هم این مشکل به چشم می‌خورد.

گزارش‌ها حالی از آن است که قیمت ابتدایی آیفون XR، 749 دلار است و دارای نمایشگر LCD رتینا می‌باشد و فعلا اپل برای تأمین این نمایشگر با مسائلی مواجه شده است.
 

اپل فعلا و در حال حاضر تعداد کافی از این نمایشگر را در اختیار ندارد و مشغول بحث و تبادل نظر با شرکت سازنده درباره تأمین این نمایشگر است.
اپل مدت‌هاست که دارد برای تولید تلاش می‌کند اما به کیفیت مطلوب خود نرسیده است. به همین خاطر شرکت مورد بحث مجبور شده است که با استفاده از مهندسی نرم افزار، در صفحه نمایش LCD تغییراتی ایجاد کند و نمایش گوشی را ارتقاء دهد.
 
علت اصلی تأخیر در عرضه این گوشی هوشمند، ناتوانی اپل در عرضه این گوشی با حجم کافی است. فعلا هیچ کدام از مشتریان انتظار ندارند که به این زودی گوشی مورد بحث عرضه شود و اکثر افراد توان خرید آیفون XS و XS Max را ندارند.
اختلاف قیمت بین این دو گوشی و آیفون XR بالاست. به همین خاطر تحلیلگران بر این باورند که مشتریان تا زمان عرضه این گوشی، منتظر خواهند ماند.
 
کد مطلب: 54065
برچسب ها: اپل آیفون XR
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام