۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
برای ارتقاء سرعت و امنیت تبادل داده‌ها

اپراتور برتر کره جنوبی به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین است

ایتنا – بزرگ‌ترین اپراتور کشور کره جنوبی قصد دارد فناوری بلاک چین را وارد فعالیت‌های جاری خود کند.
اپراتور برتر کره جنوبی به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین است
بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی کره جنوبی موسوم به کی‌تی (KT) از قصد خود برای راه‌اندازی یک طرح بلاک چین خبر داد.
 
به گزارش سرویس اخبار فناوری از رایورز، وب‌سایت کوین‌تلگراف که اخبار بلاک چین و ارزهای مجازی را پوشش می‌دهد، در این خصوص نوشت: طرح مورد نظر شرکت دولتی کی‌تی بدین صورت است که بلاک چین را در لایه بالایی فعالیت‌های خود قرار دهد و از آن به عنوان عاملی برای افزایش سرعت و امنیت ارتباطات و در نهایت شفاف‌تر کردن تراکنش‌ها استفاده نماید.
 
شرکت کی‌تی که دارای بیشترین سهم تلفن محلی و اینترنت در کره جنوبی است، خدمات مخابرات بی‌سیم و ثابت ارائه می‌کند و از آن به عنوان یک برند معتبر در این کشور آسیایی یاد می‌شود.
 
Seo Young-il مدیر بلاک چین KT در این خصوص گفت: در مخابرات، از فناوری بلاک چین می‌توان برای ایمن‌سازی و کارآمد نمودن مدیریت داده‌ها استفاده نمود. ایده اصلی عبارت است از تامین امنیت و حل چالش‌‎های مربوط به تراکنش‌ها، از طریق ارتقاء سطح امنیت و اعتبار شبکه‌های فعلی.
 
با این حساب، مشتریان فردی و شرکتی اپراتور KT می‌توانند بر بستر این شبکه جدید، اطلاعات دیجیتالی خود را با ریسک کمتری، ذخیره و جابجا کنند.
 

بلاک چین


گفته می‌شود این شبکه از قابلیت 2500 تراکنش در ثانیه برخوردار است؛ در حالی که این رقم برای بیت کوین و اتریوم، به ترتیب 3 و 15 می‌باشد.
 
KT همچنین قصد دارد سرویس‎‌های رومینگ مبتنی بر بلاک چین را در کنار شرکت‌های مخابراتی بین‌المللی تلفن همراه از قبیل شرکت مخابرات ژاپنی NTT Docomo راه‌اندازی کند.
 
پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار بلاک چین در کره جنوبی، طی چهار سال آینده 20 برابر شود و از رقم فعلی 44 میلیون دلار به 887 میلیون دلار در سال 2022 برسد.
 
کد مطلب: 53639
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام